مردم در کنار صنایع نفتی سرشار از امکانات در تامین آب آشامیدنی خود بازماندند
تاريخ ارسال خبر : 22 دسامبر 2021 | ساعت 17:36 | کد خبر: 36970 | sv335 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” به نقل روابط عمومی سازمان بسیج رسانه استان بوشهر،عبدالله نجفی روز چهارشنبه در نشست خبرنگاران بوشهری با معاون وزیر نفت در عسلویه افزود: طی این سال‌ها همواره وعده داده شده که این ابرصنایع آینده‌ای بهتر را برای‌ بوشهر رقم می‌زنند اما همین مردم امروز در کنار صنایع نفتی سرشار از امکانات در تامین آب آشامیدنی خود بازماندند.

‎وی بیان کرد: آنچه از آسیب‌های زیست محیطی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و امنیتی هویداست تنها نوک کوه یخی است که پیداست و آسیب صنایع بسیار بیشتر از این‌هاست.

نجفی ادامه داد: همه مردم پیرامون صنعت در استان بوشهرمعتقدند آنچه داده‌اند با آنچه ستانده‌ شده برابری ندارد و فرسنگ‌ها از سبیل عدالت فاصله دارد.

وی عنوان کرد: انتظار است که با افزایش فعالیت‌ها در حوزه مسولیت‌های اجتماعی تحول مشهودی در این حوزه محقق شود.

مسئول بسیج رسانه استان بوشهر گفت: همچنین انتظار این است که در تغییر و تحول فضای مدیریتی ظرفیت نیروهای توانمند و شاخص استان بیشتر دیده شود و در این خصوص به نظرات مسولان ارشد و نمایندگان مردم و دیگر چهره‌های برجسته استان توجه شود.

وی عنوان کرد: خانواده رسانه با توجه به آنچه وظیفه خود می‌داند همیشه در کنار مدیران در مسیر امیدآفرینی در جامعه اقدام به اطلاع رسانی دستاوردها کرده است که در خصوص صنعت نفت نیز این موضوع را وظیفه خود دانسته و تلاش شده تا اتفاق‌های مثبت و اثربخش مجاهدان عرصه اقتصاد برجسته شود.

نجفی در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: وظیفه اصحاب رسانه در قبال مردم، پیگیری مطالبات به حق آنهاست؛ که در این موضوع با درک صحیح از شرایط همیشه زبان گویای مردم جهت رفع مشکلات و مسائل‌شان پیگیر هستند.

وی با اشاره به اینکه مدیران باید سعه صدرشان را بیشتر کنند، اظهار کرد: با وجود رویکرد برخی از مدیران که با گشاده‌رویی با انتقادات سازنده روبرو می‌شوند، اندک مدیرانی نیز هستند که با ترفندهای گوناگون سعی دارند مطالبه گران را منفعل کنند.

نجفی گفت: گاهی اوقات اندک افرادی که از راه‌های گوناگون همچون تهمت بی اساس، تهدید و شکایت های بی پایه و پول های کثیف سعی در منفعل کردن رسانه‌ها دارند که این رویکرد به منزله هجمه علیه چشم، گوش و زبان مردم بوده و باید متوقف شود.

وی در ادامه با اشاره به نگاه رهبر معظم انقلاب در خصوص تقویت و اتکا به توان داخلی عنوان کرد: طی سال‌های اخیر بسیج کار ویژه‌ای برای تقویت این مهم تعریف کرده است که در همین راستا سازمان بسیج رسانه در جشنواره رسانه‌ای ابوذر به عنوان مهم‌ترین رویداد رسانه‌ای خود اولین محور را توان داخلی خوداتکایی قرار داده است.

نجفی یادآور شد: بازدید از نمایشگاه توان داخلی عسلویه نیز در همین راستا برنامه‌ریزی شد تا اصحاب رسانه با جدیدترین دستاوردهای صنعت‌گران و متخصصان داخلی آشنا شوند.

🌐 به عسلویه نیوز بپیوندید
https://chat.whatsapp.com/LTWJnGLSZyzDfZKDQ3eXwo
➖🌐با عسلویه نیوز همراه باشید.
‏http://t.me/assaluyehnews
➖🌐 به اینستگرام عسلویه نیوز بپیوندید
http://instagram.com/assalouyehnews.officia


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ