رهبر معظم انقلاب در سفر به این منطقه کاهش مشعل‌سوزی و نگاه ویژه به مسئولیت‌های اجتماعی را مد نظر داشت
تاريخ ارسال خبر : 22 دسامبر 2021 | ساعت 18:10 | کد خبر: 36974 | sv361 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” وحیدرضا زیدی‌فرد عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران که به دعوت بسیج رسانه به عسلویه سفر کرده بودند، اظهار داشت: بر اساس شعار امسال مبنی بر تولید؛ پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها، تلاش‌های گسترده‌ای به منظور حمایت از تولید داخل صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه دولت سیزدهم مطالبه رهبر انقلاب در حمایت از تولید داخل را با جدیت دنبال می‌کند اضافه کرد: همه ظرفیت‌ها را برای توسعه و تقویت تولید داخل به کار خواهیم گرفت.

معاون وزیر نفت در امور مهندسی، پژوهشی و فناوری با بیان اینکه مسئولان نباید از نقد رسانه‌ها ناراحت شوند، تصریح کرد: روحیه دولت جدیدی این است که مسائل را با تعامل با رسانه‌ها دنبال کند.

وی در مورد مسئولیت‌های اجتماعی صنایع نیز بیان کرد: دولت به موضوع مسئولیت‌های اجتماعی صنایع اهمیت فراوانی می‌دهد افزود: وزیر نفت نیز در این زمینه تاکید ویژه‌ای دارد و طرح‌های خوبی در دستور کار قرار گرفته است.

زیدی فرد بیان کرد: توجه به مسائل زیست محیطی در عسلویه، کاهش مشعل‌سوزی و نگاه ویژه به مسئولیت‌های اجتماعی از موضوعات مهم در این منطقه است که رهبر معظم انقلاب نیز در سفر به این منطقه مد نظر داشته است.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار مهر مبنی بر ایجاد زیر ساخت اکوسیستم نوآوری و حمایت از تولیدهای فن‌آور شرکت‌های دانش‌بنیان و پیش بینی راهکارهای قانونی تضمین بازار فروش گفت: برخی از شرکت‌های دانش‌بنیان گله‌مند هستند و گلایه‌های آنها بحق است.

معاون وزیر نفت در امور مهندسی، پژوهشی و فناوری افزود: همراهی و همکاری لازم را باید با شرکت‌های دانش‌بنیان داشته باشیم و در نشستی ویژه به این موضوع خواهیم پرداخت.

🌐 به عسلویه نیوز بپیوندید
https://chat.whatsapp.com/LTWJnGLSZyzDfZKDQ3eXwo
➖🌐با عسلویه نیوز همراه باشید.
‏http://t.me/assaluyehnews
➖🌐 به اینستگرام عسلویه نیوز بپیوندید
http://instagram.com/assalouyehnews.officia


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ