خداحافظی موسی سوری با نفت و گاز پارس
تاريخ ارسال خبر : 25 دسامبر 2012 | ساعت 15:08 | کد خبر: 22956 | sv385 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” حکم بازنشستگی موسی سوری، مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس بطور ناگهانی توسط مدیر عامل شرکت ملی نفت به وی ابلاغ شد.

 

حکم بازنشستگی موسی سوری، مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس بطور ناگهانی توسط مدیر عامل شرکت ملی نفت به وی ابلاغ شد.
موسی سوری، مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس با حضور در دفتر کار قلعه بانی، مدیر عامل شرکت ملی نفت حکم بازنشستگی خود را بصورت ناگهانی دریافت کرد. این در حالی است که تا ساعتی پیش از دریافت حکم، سوری بهمراه قاسمی وزیر نفت و قلعه بانی، مدیر عامل شرکت ملی نفت جهت ارائه گزارشی از تکمیل مراحل مختلف پارس جنوبی در کمیسیون انرژی حضور داشته است.
بر اساس این گزارش، مدیر عامل شرکت ملی نفت، چندی پیش نیز در پی تغییر مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس بوده است که لابی های سوری مانع انجام این کار شد. بهرحال باید منتظر ماند که آیا وزیر نفت واکنشی در این زمینه دارد یا صدور حکم بازنشستگی موسی سوری با اطلاع او بوده است!

پیش از این، سوری در پاسخ به شایعه برکناری‌اش، ضمن رد بیماری خود گفته بود: قاسمی به وی گفته: که تا وقتی من هستم تو هم هستی…
وی با اظهار این‌که عشایر است و پدربزرگش ۱۳۷ سال و پدرش ۱۰۸ سال عمر کرده‌اند، گفت: به لطف خدا و دعای دوستان من هیچ نوع کسالتی ندارم، به‌طوری که در چند سال گذشته حتی سرماخوردگی‌ هم نداشته‌ام. اگر برخی در این مورد شک دارند می‌توانند به پرونده‌ پزشکی من مراجعه کنند.


نظرات کاربران 

۳ پاسخ به "خداحافظی موسی سوری با نفت و گاز پارس"

  1. سعید گفت:

    هیچ آدم بی سوادی مثل این نتونس سر مدیران رو کلاه بزاره, هرچند اهل فن با دو سه جمله تشخیص میدن که کی چه کاره هست

  2. براتی گفت:

    آقای سوری مدیر توانمند و عالمی هستند و در زمان مدیریتشون شاهد استخدام افراد تحصیل‌کرده و باانگیزه از دانشگاههای معتبر کشورمون بودیم. و راندمان تولید پارس جنوبی به حداکثر رسید. و دقیقا به همین دلیل مخالفانی از قشر کم سواد و کم دانش که نتوانستند به این حیطه راه یابند و منافع فردیشون تامین نشد، شروع به مخالفت با ایشون کردند.
    متاسفانه عده ای از این گروه بی تبحر در اون دوران دارای رده های مسئولیتی بودند و زمینه ساز بازنشستگی ایشون شدند.
    و پس از بازنشستگی آقای سوری، عظمت نفت پارس هم رفت.
    خودخواهی عده‌ای محدود منافع ملی ما رو هم تباه کرد. مثال این اتفاق در دولت گذشته زیاد هست.
    امیدوارم دولت جدید جبران مافات کنه و امیدوارم آقای سوری برگردند و دوباره شاهد تحولی در این منطقه استراتژیک باشیم.

  3. علی گفت:

    جناب براتی با شما کاملا موافقم و امیدوارم از توانمندیهای آقای سوری در نفت ایران، به نحو شایسته استفاده بشه. مخصوصا در شرایط فعلی که نیاز به شتاب و تحول در صنعت نفت ایران مشهوده، منتظر حضور مقتدرانه این مدیر دانا و متعهد در صنعت نفت هستیم.

ارسال یک پاسخ