هیئت مدیره موسسه توسعه پایدارنایبند با فرماندار عسلویه دیدار کرد
تاريخ ارسال خبر : 30 دسامبر 2014 | ساعت 1:07 | کد خبر: 32547 | sv162 | چاپ این مطلب

هیئت مدیره موسسه توسعه پایدار نایبند بمنظور توسعه محیط سبز شهرستان با فرماندار عسلویه دیدار کرد.IMG_9352

این جلسه که در محل کار دفتر فرماندار برگزار شد مال الله محمدی رئیس هیئت مدیره ضمن قدردانی از حمایت های فرماندار عسلویه به معرفی سایر اعضای هیئت مدیره پرداخت و افزود: ضرورت تشکیل و تأسیس موسسه توسعه پایدار نایبند در قطب اقتصادی کشور و اهداف و محور فعالیت این موسسه و همچنین برنامه ها و طرحهای آتی موسسه می تواند گام های مهم و اساسی در منطقه بردارد.

در ادامه بوهندی کمالی نائب رییس هیأت مدیره نیز توضیحات تکمیلی نیز در خصوص موسسه شرح داد و خاطرنشان کرد: دستیابی به راهکارهای توسعه پایدار در صنایع نفت و گاز و همسویی با گروههای ذینفع از مهمترین هدف این طرح کلان محسوب می شود.

در ادامه اعضای هیأت مدیره در خصوص تعداد جلسات و اقدامات صورت گرفته در رابطه با محیط زیست نکته هایی را یادآور شدند و مطالباتی به عنوان مطالبات عموم مردم و خاص موسسه توسعه پایدار نایبند نظیر راه اندازی اداره محیط زیست در عسلویه ، دعوت از مسئولین عالی مقام محیط زیست جهت بازدید میدانی از منطقه عسلویه و رویت آلودگی از نزدیک و همکاری جهت انجام پژوهشهای مرتبط و بدون ارتباط با صنعت  را مطرح کردند.

محمد صوفی دیگر عضو هیأت مدیره موسسه توسعه پایدار نایبند ضمن تأکید بر تکنولوژی کردن فلرها اظهار داشت: از ارگانها و سازمانهای مختلف با همکاری فرمانداری عسلویه در صورت مهم بودن حیات جامعه محلی و بومی و شاغلین در منطقه  نسبت به تکنولوژی و زیر و رو کردن فلرها اقدام شود..

فرماندار عسلویه در ابتدای این جلسه با بیان این مطلب که با ایجاد موسسه توسعه پایدار گام مهمی در شهرستان برداشته شده است اظهار داشت: این طرح در پی آن بوده تا از طریق توانمندسازی و ارتقاء ظرفیت گروه های ذینفع کلیدی، بررسی و تحلیل مشارکتی چالشهای موجود و تبیین راهکارهای رفع این چالشها از نظر گروه های ذینفع ، تعامل و همسویی لازم را میان این گروهها ایجاد و با دستیابی به یک نهاد مدیریت مشارکتی متشکل از نمایندگان گروههای ذینفع کلبدی در پی رفع چالشها و پیشنهادهای سیاستی در دستیابی به توسعه پایدار در صنایع نفت و گاز قدم بردارد.

اسماعیلی فرماندار عسلویه خود را به عنوان عضو افتخاری موسسه معرفی و برخی از اقدامات صورت گرفته در زمینه محیط زیست را بسیار ارزشمند توصیف نمودند.انتهای پیام/م.ص


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ