حمایت پارس جنوبی از اجرای طرح‌های روستامرکزی در مدارس عسلویه
تاريخ ارسال خبر : 30 دسامبر 2014 | ساعت 12:55 | کد خبر: 32557 | sv64 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” مدیر طرح‌های مهندسی منطقه ویژه پارس از حمایت پارس جنوبی از اجرای طرح‌های روستامرکزی در مدارس عسلویه خبر داد.روستا مرکزی

به گزارش “عسلویه نیوز” محی‌الدین جعفری صبح امروز در نشست با مسئولان آموزش و پرورش عسلویه اظهار داشت: بدون تردید آموزش و پرورش یک نهاد مهم و تاثیرگذار در جامعه است و تقویت زیرساخت‌های آموزشی باید مورد توجه و تاکید قرار گیرد.

وی افزود: کیفیت بخشیدن به سطح تعلیم و تربیت مورد توجه و تاکید مسئولان قرار دارد و منطقه ویژه پارس جنوبی نیز در مسیر همکاری با آموزش و پرورش اهتمام خاصی دارد.

مدیر طرح‌های مهندسی منطقه ویژه پارس با اشاره به حمایت‌های صنعت نفت از حوزه آموزشی و پرورش خاطرنشان کرد: تقویت طرح‌های توانمندسازی آموزشی در شهرستان عسلویه از برنامه‌های این مجموعه است.

جعفری با اشاره به نگاه صنعت نفت و سازمان منطقه ویژه پارس به توسعه آموزشی در جوار توسعه صنعتی در قطب انرژی کشور تصریح کرد: با اشاره به تدابیر و تاکیدات مقام عالی وزارت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران و براساس پیگیری‌های مدیرعامل، سازمان منطقه ویژه پارس به نمایندگی از صنعت نفت بیش از پیش حامی فعالیت‌های آموزشی و پرورشی در شهرستان عسلویه است و در این راستا برنامه‌های متعددی پیش‌بینی شده که با اجرایی شدن آنها گام‌های مهمی در توسعه آموزشی این شهرستان برداشته خواهد شد.

وی بیان داشت: مشارکت در طرح‌های روستا مرکزی، برگزاری و حمایت از فعالیت‌های توانمندسازی دانش‌آموزان به منظور آمادگی حضور در کنکور و آزمون‌های سراسری، مشارکت در طرح اوقات فراغت جوانان و نوجوانان عسلویه و… از مهم‌ترین فعالیت صورت گرفته از سوی سازمان منطقه ویژه پارس است.

جعفری تاکید کرد: توانمندسازی نیروی انسانی یکی از نیازهای صنعت نفت است و بی شک با همراهی آموزش و پرورش این مهم محقق خواهد شد و با تحقق آن گامی بلند در توسعه صنعتی منطقه برداشته خواهد شد./فارس


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ