آمادگی شهروندان عسلویه برای استقبال از سفر ریاست جمهور در مرکز استان
تاريخ ارسال خبر : 31 دسامبر 2014 | ساعت 15:14 | کد خبر: 32563 | sv117 | چاپ این مطلب

شور و شعف فراوان مردم شهرستان عسلویه در استقبال از کاروان دولت تدبیر و امید در مرکز استان .

“عسلویه نیوز” رئیس ستاد مردمی استقبال از رئیس جمهور در شهرستان عسلویه در مصاحبه ای با خبرنگارن محلی از اعلام آمادگی شهروندان برای استقبال از سفر ریاست جمهور و هیئت دولت در مرکز استان  خبر داد.IMG_6039

به گزارش خبرنگار “عسلویه نیوز” حسین علیزاده رئیس ستاد استقبال مردمی در کاروان دولت تدبیر و امید  در شهرستان با بیان اینکه امروز در شهرستان عسلویه بین اقشار مختلف مردم چه شیعه و سنی یک وحدت و همدلی مثال زدنی وجود دارد و پس از روی کار آمدن دولت تدبیر وامید یک امیدواری و شور نشاط خاصی در میان مردم حاصل شده است و دولت و کارگزاران آن در منطقه تمام سعی و تلاش خود را بکار بسته اند . که مسائل و مشکلات مردم مرتفع نمایند. 

وی اظهار داشت: قطعاً همانطورکه اکثریت قاطع مردم در انتخابات ریاست جمهوری به شعارها و برنامه های دولت تدبیر و امید رای دارند،این بار نیز با حضور گرم و حماسی خود در مراسم استقبال از رئیس جمهوری و هیئت همراه در مرکز استان بار دیگر حمایت خود را اعلام خواهند بود. 

وی اظهار داشت :اقشار مختلف مردم اعم از کسبه بازاریان ، دانشجویان ، دنشگاهیان و کارگران و سایر آحاد مردم آمادگی خود را برای استقبال باشکوه از رئیس جمهور در مرکز استان اعلام نموده اند . 


نظرات کاربران 

یک پاسخ به "آمادگی شهروندان عسلویه برای استقبال از سفر ریاست جمهور در مرکز استان"

  1. A گفت:

    برو جمش کن

ارسال یک پاسخ