امیدواریم در جبهه‌ی اقتصادی، سربازی موفق در خدمت گذاری به کشور عزیزمان ایران اسلامی باشیم
تاريخ ارسال خبر : 4 ژانویه 2022 | ساعت 17:13 | کد خبر: 36978 | sv344 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” مدیرعامل شرکت مخازن سبزپتروشیمی عسلویه طی پیامی ابراز امیدواری کزد در جبهه‌ی اقتصادی، سربازی موفق در خدمت گذاری به کشور عزیزمان ایران اسلامی باشیم.

مدیرعامل شرکت مخازن سبزپتروشیمی عسلویه بمناسبت گرامیداشت سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی پیامی منتشر کرد که متن به شرح ذیل است.

بسم رب شهدا والصدیقین

◾️قلم از نوشتن در مورد سردار دل‌ها، شهید حاج قاسم سلیمانی ناتوان است و یقیناً وصف عزیز دل ملت در هیچ جمله‌ای گنجانده نمی‌شود. تفکر و راه او هیچوقت از یاد نخواهد رفت و یاد، راه و روش او در دل میلیون‌ها ایرانی و سراسر مسلمانان و آزادمردان عالم نقش بسته است.

◾️سردار دل‌ها، شهید حاج قاسم سلیمانی از میان ما پر کشید، تا ما در آرامش و آسایش در مرزهای خود با خیالی آسوده در جبهه‌ای دیگر، خدمت را در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ادامه بدهیم و سنگر را خالی نگذاریم.

◾️در عظمت بزرگی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی همین بس که دشمن به او در دل سیاهی شب حمله کرد و هیچوقت نتوانست رو در رو مقابل سردار بزرگ ایران بایستد.
◾️اینجانب ضمن گرامیداشت و عرض تسلیت سالروز شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی، مرد میدان‌های نبرد حق علیه باطل به کلیه همکاران گرامی؛ ابراز امیدواری می‌نمایم که بتوانیم در جبهه‌ی اقتصادی، سربازی موفق در خدمت گذاری به کشور عزیزمان ایران اسلامی باشیم و یاد و خاطره همه شهدا را با تلاش مستمرمان زنده نگه داریم.

با آرزوی توفیق روزافزون
محمدرضایزدانی کاشانی
مدیر عامل

🌐 به عسلویه نیوز بپیوندید
https://chat.whatsapp.com/KDrIGaKIhAgKENcruaIdoO
➖🌐با عسلویه نیوز همراه باشید.
‏http://t.me/assaluyehnews
➖🌐 به اینستگرام عسلویه نیوز بپیوندید
http://instagram.com/assalouyehnews.officia


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ