عسلویه در حال کما رفتن است/طی ۲۴ ساعت گذشته هیچ مسئولی پاسخگوی مردم نبود.
تاريخ ارسال خبر : 8 ژانویه 2022 | ساعت 11:00 | کد خبر: 36985 | sv283 | چاپ این مطلب

عسلویه در حال کما رفتن است/طی ۲۴ ساعت گذشته هیچ مسئولی پاسخگوی مردم نبود.

🔰به گزارش پایگاه خبری عسلویه نیوز در پی انتشار بوی شدید در محدوده مخازن متمرکز شهر عسلویه که از روز گذشته تاکنون ادامه داشته است با پیگیری های صورت گرفته مشخص شد علت این حادثه نفوذ آب به پیت و مخزن آب زدایی کاندنسیت تشخیص داده شده بود اما مردم شهر عسلویه بواسطه همین موضوع از شدت بوی آن شب را تا سحر بیداری کشیده اند و اکثر رسانه های شهرستان به این قضیه دامن زده اند اما هیچ یک از مسئولین شهرستان پاسخگوی مطالبه مردم در این رابطه نبود.

🔰جالب است در گذشته بارها آمار سقط جنین و سرطان و نازایی متاثر از همین آلایندگی های محیطی از سوی مسئولین محلی شهرستان منتشر شده بود که بعضاً به تائید نمایندگان مجلس نیز رسیده است و تاکنون نیز هیچگونه اقدامی در راستای کاهش آلایندگی ها صورت نگرفته است.

🔰گویا مسئولین شهرستان و استان منتظر فاجعه انسانی هستند تا فورا اقدام به تشکیل ستاد و کمیته های مختلف نمایند تا در صدد جمع آوری اجساد مردم باشند!!! به راستی حکم قضایی محیط زیست مبنی بر جمع آوری مخازن تا کجا پیش رفت؟ آیا این حکم شو خبری بیش نبود؟؟؟ روزی که این حکم از سوی متولیان محیط زیست رسانه ای شد کمتر کسی باور کرد که این امر محقق خواهد شد و مردم بر این عقیده بودند که عملاً این موضوع هرگز رخ نخواهد داد و جان مردم در برابر هزینه های میلیاردی صورت گرفته جهت نصب مخازن در محدوده شهر عسلویه هیچ ارزشی ندارد.

🔰چه کسی پاسخگوی این مردم خواهد بود مردمی که به پای این نظام و انقلاب مانده اند و از تمام اندوخته های خود گذشتند تا در شکل گیری این صنعت ملی نقش ایفا کنند.
اکنون که چشم امید مردم به دولت مردمی دوخته شده است از استاندار انقلابی خواستار ورود جدی به موضوع آلایندگی احاطه شده شهر عسلویه هستند تا با تصمیم قاطع، مردم برای همیشه از این وضعیت اسف بار نجات پیدا کنند.
🔰مردم عسلویه خیلی سال است که چشم به راه تماشای آسمان صاف بالای سر خود هستند و آرزوی عبور از روزهای خاکستری را در سر می‌پرورانند اما، این رویا وقتی به واقعیت می‌انجامد که صدای مظلومانه این افراد از سوی مسئولان هم شنیده شود و در سایه اقداماتی ضربتی بکوشند تا آلایندگی را از سرچشمه‌هایش بخشکانند و نسبت به کاهش آلایندگی هوا با مسئولیت‌پذیری بالا عوارض زیست محیطی را به حداقل برسانند.
/شهروند عسلویه

🌐 به عسلویه نیوز بپیوندید
https://chat.whatsapp.com/FbIIANI5vav9lLlHJXRxBD
➖🌐با عسلویه نیوز همراه باشید.
‏http://t.me/assaluyehnews
➖🌐 به اینستگرام عسلویه نیوز بپیوندید
http://instagram.com/assalouyehnews.officia


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ