اعزام کارشناسان محیط زیست درپی انتشار بوی نامطبوع در عسلویه
تاريخ ارسال خبر : 8 ژانویه 2022 | ساعت 11:10 | کد خبر: 36988 | sv269 | چاپ این مطلب

عسلویه نیوز؛اعزام کارشناسان محیط زیست درپی انتشار بوی نامطبوع در عسلویه

🔰 مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر و شماری از کارشناسان این اداره کل در پی انتشار بوی نامطبوع در عسلویه روز شنبه برای بررسی ابعاد این موضوع به منطقه اعزام شدند.

 

؛مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر به ایرنا گفت: با توجه به اهمیت موضوع انتشار بوی نامطبوع در عسلویه و نگرانی مردم تصمیم براین شد تا با حضور میدانی نسبت به بررسی آن اقدام شود، در این ارتباط به محض ارزیابی کارشناسان و مشخص شدن ابعاد آن عامل این آلودگی اطلاع رسانی می‌‎شود.

فرهاد قلی نژاد افزود: در این زمینه احتمال می‌رود نشتی از مخزن میعانات گازی باشد که پیش از این نیز رای مراجع قضایی برای انتقال این مخزن‌‎ها به بیرون از شهر صادر شده است.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان عسلویه روز گذشته در گفت و گو با ایرنا از خطر آلودگی ناشی از حادثه شکستگی سقف یک مخزن میعانات گازی در این شهرستان خبر داده بود.

مصطفی موذنی در این گفت و گو اظهار کرده بود سقف یکی از مخازن میعانات گازی در محدوده شهر عسلویه دچار شکستگی شده است که با هدف جلوگیری از ایجاد آلودگی میعانات گازی محتوی آن به سایر مخازن انتقال داده شد.

وی بیان کرد: در این حادثه با توجه به اقدام به موقع هیچ گونه ریزش میعانات گاری به محیط پیرامونی رخ نداد.

موذنی ادامه داد: با پیگیری‌های صورت گرفته از شرکت مجتمع طور کامل برطرف شده است.

با این وجود امروز انتشار بوی نامتبوع در عسلویه منجر به نگرانی شدید ساکنان عسلویه شده تا جایی که این موضوع به مدرسه و اعتراض دانش آموزان نیز کشیده شده است.

🌐 به عسلویه نیوز بپیوندید
https://chat.whatsapp.com/FbIIANI5vav9lLlHJXRxBD
➖🌐با عسلویه نیوز همراه باشید.
‏http://t.me/assaluyehnews
➖🌐 به اینستگرام عسلویه نیوز بپیوندید
http://instagram.com/assalouyehnews.officia


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ