۱۰۵ داوطلب انتخابات مجلس در استان بوشهر تائید صلاحیت شدند
تاريخ ارسال خبر : 9 ژانویه 2016 | ساعت 8:39 | کد خبر: 34444 | sv104 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: ۱۰۵ داوطلب انتخابات مجلس در استان بوشهر تائید صلاحیت شدند.حقیقی

به گزارش “عسلویه نیوز” فتح‌الله حقیقی ظهر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: استان بوشهر برای برگزاری انتخابات باشکوه با حضور حداکثری مردم آماده است و مراحل برگزاری انتخابات به خوبی پیش می‌رود.

وی به تشکیل هیئت‌های برگزاری انتخابات در استان اشاره کرد و ادامه داد: بوشهر از استان‌های پیشتاز در زمینه برگزار انتخابات است.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر اضافه کرد: در حوزه بوشهر، گناوه و دیلم ۴۸ نفر، در حوزه شهرستان دشتستان ۲۳ نفر، در حوزه دشتی و تنگستان ۱۵ نفر و در حوزه دیر، جم، عسلویه و کنگان ۲۴ نفر داوطلب حضور در انتخابات شدند.

وی با اشاره به اینکه در استان بوشهر ۲۷ داوطلب برای هر صندلی مجلس رقابت می‌کنند، افزود: تعداد داوطلبان در استان ۱۴۴ درصد رشد نسبت به مجلس نهم افزایش داشته است.

حقیقی ادامه داد: در زمان ثبت نام کاندیداتوری دهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۱۱۲ نفر جمعا در استان بوشهر کاندیدا شدند که از این تعداد ۲نفر به دلیل نقص مدرک ثبت نام آنها نهایی نشد.

وی بیان کرد: از تعداد باقی مانده ۵ نفر به دلایل مختلف انصراف دادند و در نهایت صلاحیت ۱۰۵ کاندیدای مجلس شورای اسلامی در استان بوشهر تایید شد.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ