- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

اختصاص ۲۸۰ میلیارد ریال به طرح‌های راه‌سازی استان بوشهر

علیرضا صفایی‌بوشهری شامگاه یکشنبه در بازدید از طرح‌های راه‌سازی در جنوب استان بوشهر اظهار داشت: وزارت راه و ترابری برای رفاه حال مردم و برای افزایش امنیت و ایمنی جاده‌ها تلاش فراوانی داشته و شخص وزیر راه با جدیت در این راستا کار می‌کند.
وی افزود: برای کاهش نقاط حادثه‌خیز و بهسازی جاده‌ها در تمام شهرستان‌ها شاهد اقدامات مهم و ارزشمندی هستیم و مدیران شهرستانی نیز زحمات زیادی متقبل شده‌اند.
مدیرکل راه و ترابری استان بوشهر خاطرنشان کرد: با تلاش انجام شده، هم‌اکنون شاهد افزایش کمی و کیفی کار در استان هستیم و در روستاهای دورافتاده نیز راه‌های مناسب ساخته شده و به طور کلی در سال جاری بیشترین حجم کارهای عمرانی در حوزه وزارت راه انجام گرفته است.
صفایی‌بوشهری عنوان داشت: ترمیم و بازسازی راه در مناطق محروم و کمتر توسعه‌یافته در واقع از مهم‌ترین اولویت‌های ما در اداره کل راه استان بوشهر است و به فضل خدا شاهد تلاش و فعالیت بهینه تمام کارکنان اداره راه و پیمانکاران هستیم.
وی ابراز داشت: بحث نظارت بر پیمانکاران با دقت و حساسیت در استان انجام می‌شود و استفاده از مشاوران نیز در دستور کار قرار گرفته به گونه‌ای که در شرایط کنونی بیش از ۵۰ مهندس ناظر و بیش از ۱۲۰ مشاور با اداره کل راه و ترابری استان همکاری می‌کنند.
مدیر‌کل راه استان از اختصاص ۲۸۰ میلیارد ریال از محل تملک دارایی‌ها به طرح‌های راه‌سازی استان بوشهر خبر داد و گفت: با عنایت به جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان بوشهر، اداره کل راه و ترابری استان بوشهر توانسته است با اعتباری بیش از ۲۸۰ میلیارد ریال بیشترین اعتبار از محل اعتبارات تملک دارایی‌ها را به خود اختصاص دهد.
صفایی‌بوشهری خاطرنشان کرد: از نظر پیشرفت فیزیکی نیز پرروژه‌های این اداره کل توانسته با میانگین ۶۱٫۴ درصد مقام نخست را در بین دستگاه‌های اجرایی تا سه ماهه سوم سال جاری کسب کند.
وی اظهار داشت: همت مضاعف و کار مضاعف را سرلوحه کار خود قرار داده‌ایم و از همه کارکنان انتظار داریم که در راستای پیشرفت مجموعه اداره کل راه و ایمن‌سازی راه‌های استان و افزایش بهره‌وری گام بردارند.