- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

کمک ۷ میلیارد ریالی پارس جنوبی به برنامه‌های فرهنگی استان بوشهر

عسلویه نیوز، سید‌پیروز موسوی شامگاه شنبه در بازدید از بخش‌های مختلف پارس جنوبی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: استان بوشهر نیازمند همفکری و همکاری همه مسئولان و دلسوزان استان است و باید برای برطرف کردن مشکلات مردم دست به دست هم بدهیم.
وی در ارتباط با وضعیت مصوبات سفر اول و دوم ریاست جمهوری و نقش پارس جنوبی در اجرای مصوبات عنوان داشت: با پیگیری‌های مستمری که در زمان مدیریت سوری انجام پذیرفت، مصوبات سفر استانی که حدود ‌هزار میلیارد تومان است روند اجرایی گرفتند و بسیاری از این طرح‌ها هم‌اکنون در حال اجرا هستند و اکثرا کلید خورده‌اند.
مدیر‌عامل پارس جنوبی افزود: بخشی از پروژه‌ها را به قرارگاه خاتم سپاه و پیمانکاران داخلی واگذار کرده‌ایم که به صورت ضربتی پروژه‌ها در حال انجام است که روند اجرایی خوبی دارد.
موسوی در ارتباط با بحث سفر سوم رئیس جمهور نیز بیان داشت: در بحث سفر سوم هیئت دولت چون این سفر مختص به مسائل فرهنگی است مسئولان استان باید از استاندار محترم و ائمه جمعه و جماعات، فرمانداران و مسئولان فرهنگی مشکلات، نیازها و برنامه‌های خود را ساماندهی کنند و در یک برنامه مدون و کارشناسی ارائه دهند و منطقه ویژه هم طبق روال گذشته نهایت سعی و حمایت مالی خود را در راستای اجرایی شدن مصوبات سفر سوم و عملی شدن آن انجام می‌دهد و هیچ کوتاهی در این ارتباط صورت نمی‌گیرد.
وی در ادامه در ارتباط با نحوه حمایت پارس جنوبی از ورزش استان نیز تصریح کرد: قصد داریم با حرفه‌ای کردن باشگاه فرهنگی ورزشی پارس و جذب نوجوانان و جوانان بومی و کشور جایگاه این باشگاه را در رشته‌های ووشو، تیر و کمان و دیگر رشته‌ها در سطح کشور ارتقا دهیم.
مدیرعامل پارس جنوبی از احداث تابلو اسکوبورد در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر خبر داد و گفت: در بحث حمایت از ورزش استان، حدود ۲۰ میلیارد ریال در زمان جناب سوری کمک کرده‌ایم و هم‌اکنون نیز با مذاکراتی که با مدیرکل تربیت بدنی استان داشته‌ایم، به زودی تابلو اسکوربود و نمایشگر بازی را به منظور نصب در استادیوم بوشهر به فوتبال استان هدیه می‌کنیم.
موسوی اضافه کرد: بر اساس برآوردهای موجود، قیمت این اسکوبورد حدود یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال است که در آینده نزدیک در استادیوم شهید بهشتی بوشهر نصب می‌شود و ورزش‌دوستان می‌توانند از این تابلو استفاده لازم را ببرند.
وی ابراز داشت: در شرایط کنونی مشغول فراهم ساختن زیرساخت‌های لازم برای توسعه ورزش این استان در راستای ارتقا و کسب رتبه‌های قهرمانی برای همه رشته‌های ورزشی و قهرمانی در سطح ملی و جهانی هستیم که البته در این مسیر نیازمند همکاری و همفکری دلسوزان استان هستیم.
مدیرعامل پارس جنوبی به حمایت از فرهنگ استان اشاره کرد و ادامه داد: در حمایت از پروژه‌های فرهنگی و دینی هم توافقنامه‌ای با استان امضا کرده‌ایم که در دو مرحله باید آن را عملی کنیم و تاکنون هم حدود ۷ میلیارد ریال در حمایت از برنامه‌های فرهنگی به استان کمک کرده‌ایم و در آینده نیز کمک می‌کنیم.
موسوی خاطرنشان کرد: برای رشد و پیشرفت در همه زمینه‌ها باید وحدت و همدلی را گسترش دهیم و باید از تمام ظرفیت‌های موجود به نحو احسن استفاده کنیم.