- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

واریز مرحله دوم یارانه ‌نقدى در نیمه دوم بهمن

مدیرعامل سازمان هدفمندکردن یارانه‌ها از واریز مرحله دوم یارانه‌های ‌نقدی به حساب سرپرستان خانوار در نیمه دوم بهمن ماه جاری خبر داد.

عسلویه نیوز؛ بهروز مرادی اجرای قانون هدفمندسازی یارانه ها پس از ۲۰ روز را موفق توصیف کرد و گفت: علیرغم اینکه تعدادی از کارشناسان و مراکز تحقیقاتی تورم های جهشی برای آغاز این طرح پیش بینی می کردند، تاکنون در برخی موارد شاهد کاهش قیمت نیز بوده ایم.

وی با تاکید بر اینکه تمام بخش های دولت بزرگترین کار کارشناسی را در خصوص اجرای این قانون انجام داده اند، اظهار داشت: دولت برای تمام بخش های مختلف اقتصادی برنامه ریزی دقیق کرده و همه جوانب طرح را به درستی سنجیده است تا کوچکترین اخلالی در این طرح پدید نیاید.

مرادی همکاری عموم مردم را با این طرح ملی بی‌سابقه دانست و افزود: در هیچ دوره ای به این شکل که اکنون سپری می کنیم، مردم با یک طرح اقتصادی با این گستردگی همکاری نداشته اند.

مدیرعامل سازمان هدفمندکردن یارانه‌ها همچنین اجرای قانون هدفمندسازی یارانه ها را در شرایطی که اقتصاد دنیا در رکود بی سابقه بسر می برد و از طرفی غرب به ویژه آمریکا و اروپا تحریم های گسترده ای علیه ایران آغاز کرده‌اند، نشان دهنده اقتدار سیاسی و اقتصادی نظام اسلامی ایران دانست که همه سیاستمداران غربی را متحیر کرده است.

وی در ادامه درباره واریز مرحله دوم یارانه‌های نقدی اظهار داشت: بر اساس تازه ترین تصمیمات، مرحله دوم یارانه های نقدی نیمه دوم بهمن ماه سال جاری در حساب سرپرستان خانوار خواهد بود.