اجرای ۲ پروژه بزرگ عمران شهری در شهرستان عسلویه
تاريخ ارسال خبر : 10 ژانویه 2014 | ساعت 17:46 | کد خبر: 30427 | sv86 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” فرماندار عسلویه از اجرای دو پروژه بزرگ عمران شهری در شهرستان عسلویه خبر داد.
راه سازی
به گزارش خبرنگار عسلویه نیوز” مجید محمودی ظهر امروز در بازدید از طرح‌های عمرانی عسلویه اظهار داشت: خدمت‌رسانی به شهروندان امری لازم و ضروری است و همه مردم و مسئولان باید در این راستا بیش از گذشته تلاش کنند.

وی افزود: اجرای طرح‌های عام‌المنفعه و زیرساختی در مناطق مختلف شهری و روستایی در شهرستان عسلویه مورد تاکید قرار دارد و برای تکمیل این طرح‌ها از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.

“عسلویه نیوز” فرماندار عسلویه از اجرای دو پروژه بزرگ عمران شهری در شهرستان عسلویه خبر داد و خاطرنشان کرد: با تلاش و فعالیت صورت گرفته به زودی دو پروژه بزرگ و مهم عمران شهری در عسلویه و نخل تقی به بهره‌برداری می‌رسد.راه سازی

محمودی تصریح کرد: اجرای پروژه ساحل‌سازی و همچنین بوستان بزرگ خانوادگی در مناطق شهری عسلویه در سال جاری با توجه خاصی اجرایی می‌شود.

وی بیان کرد: تکمیل طرح‌های نیمه تمام و بهره‌برداری از این طرح‌ها باید مورد عنایت و توجه مسئولان باشد و این مسئله را به مدیران اجرایی گوشزد کرده‌ایم.

فرماندار عسلویه یادآور شد: اجرای طرح‌ها و پروژه‌های مصوب سفر مقام معظم رهبری در عسلویه از جمله مهم‌ترین برنامه‌های شهرستان است و با تامین به موقع اعتبارات شاهد پیشرفت خوبی در این پروژه‌ها هستیم.

محمودی گفت: سرکشی به طرح‌های در دست اجرا و نظارت بر اجرای دقیق آنها باید در دستور کار باشد و نباید در این راستا کم‌کاری و اهمالی صورت گیرد.انتهای پیام


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ