وزیر بهداشت و معاون رئیس جمهور به عسلویه و کنگان سفر می‌کند
تاريخ ارسال خبر : 10 ژانویه 2015 | ساعت 10:33 | کد خبر: 32607 | sv214 | چاپ این مطلب

نماینده مردم شهرستان‌های کنگان، دیر، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس جمهور و هیئت دولت این هفته به استان بوشهر سفر می‌کنند که وزیر بهداشت و درمان و رئیس سازمان 1حفاظت محیط زیست به مناطق عسلویه و کنگان سفر می‌کنند.
به گزارش “عسلویه نیوز” حجت‌الاسلام موسی احمدی شامگاه جمعه در نشست با مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر با بیان اینکه امسال اجرای طرح‌های حوزه سلامت رضایت‌مندی مردم در پی داشته است اظهار داشت: طرح‌های حوزه درمان و بهداشت دارای کیفیت عالی است که شاهد بهبود وضعیت درمان به ویژه در نقاط محروم هستیم.

وی با بیان اینکه دولت در رسیدگی به افراد و مناطق محروم طرح‌های متعددی دارد تصریح کرد: تجهیز خانه‌های بهداشت و مراکز بهداشتی درمانی و پایین آمدن هزینه‌های درمانی به ویژه در بیمارستانهای دولتی تحول ویژه‌ای در این حوزه فراهم کرده است.

نماینده مردم شهرهای جنوبی استان بوشهر در مجلس شورای بر توجه به مناطق کم‌برخوردار تاکید کرد و گفت: با بهره‌برداری از بیمارستان شهرستان دیر در آینده نزدیک رسیدگی به درمان مردم شهرستانهای جنوبی استان بوشهر افزایش می‌یابد.

احمدی از سفر رئیس جمهور به استان بوشهر در هفته جاری خبرداد و گفت: در این سفر که معاونان  و هیئت دولت حضور دارند به سایر مناطق حضور می‌یابند و مشکلات مناطق گوناگون را بررسی می‌کنند.

وی از سفر وزیر بهداشت و درمان به مناطق جنوبی استان بوشهر خبرداد و گفت: در سفر وزیر بهداشت و درمان به شهرهای جنوبی استان بوشهر مشکلات درمانی درمناطق محروم بررسی و راهکارهای لازم برای رفع آنها ارائه می‌شود.

نماینده مردم شهرهای جنوبی استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی از سفر معاون رئیس جمهور به عسلویه خبرداد و گفت: دکتر ابتکار معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در سفر به شهرستان عسلویه مشکلات زیست محیطی این شهرستان به ویژه  مشکلات آلایندگی آن بررسی می‌کند و یکی از مطالبات مردم این شهرستان در افزایش سلامت تحقق می‌دهد.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ