پیشرفت ۵۰ درصدی ساخت آب‌شیرین‌کن کنگان
تاريخ ارسال خبر : 10 ژانویه 2015 | ساعت 11:29 | کد خبر: 32610 | sv192 | چاپ این مطلب

فرماندار کنگان از پیشرفت ۵۰ درصدی ساخت آب‌شیرین‌کن کنگان خبر داد.

عباس جمشیدی امروز در گفت‌وگو با”عسلویه نیوز”  اظهار داشت: این شهرستان دارای ظرفیت بسیار بالایی در حوزه‌های مختلف است و برای توسعه و پیشرفت کنگان اهتمام خاصی داریم.

وی افزود: افزایش سطح کیفی پروژه‌های عمرانی و تسریع در تکمیل این پروژه‌ها مورد توجه و تاکید قرار دارد و همه باید در این مسیر گام برداریم.

فرماندار کنگان با اشاره به وضعیت اداره بندر و با اشاره به اهمیت بهبود تخلیه و بارگیری بر رفع مشکلات تجار و بازرگانان و تسریع در بارگیری و تخلیه کالاهای ملوانی و تجاری تاکید کرد.

جمشیدی خواستار جانمایی لنگرگاه قایق‌های صیادی در ضلع جنوبی اسکله شد و اضافه کرد: برای تحقق این مهم باید تلاش بیشتری شود.

وی بیان کرد: تکمیل پروژه مهم و حساس آب‌شیرین‌کن کنگان از اولویت‌های مسئولان است و در این مسیر نهایت توان خود را به کار گرفته‌ایم.

جمشیدی گفت: رقم اعتباری مورد نیاز این پروژه بالغ بر ۴۲ میلیارد تومان است و ظرفیت این آب‌شیرین‌کن نیز ۱۰ هزار مترمکعب در روز برآورد می‌شود که تاکنون ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی اظهار داشت: امسال اعتبارات خوبی برای عمران و آبادانی شهرهای شهرستان کنگان اختصاص یافته که امید است پروژه‌های عمرانی در دهه فجر به بهره‌برداری برسند.

فرماندار کنگان به اهمیت نظارت و پیگیری بر روند اجرای پروژه‌های عمرانی تاکید کرد و یادآور شد: به دلیل کاهش مشکلات و کیفیت هرچه بهتر اجرای این پروژه‌ها نیاز است تا نظارت مستقیمی بر این پروژه‌ها داشته باشیم تا هرچه زودتر شاهد توسعه شهرستان باشیم.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ