مجتمع گاز پارس جنوبی در راستای مسئولیت‌های اجتماعی گام‌های بلندی برداشته است
تاريخ ارسال خبر : 9 ژانویه 2017 | ساعت 12:02 | کد خبر: 35782 | sv137 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” فرماندار عسلویه گفت: مدیران مجتمع گاز پارس جنوبی، تعامل بسیار خوب و سازنده‌ای با جامعه و مردم این منطقه دارند و در همین راستا خدمات بسیار ارزنده‌ای را انجام داده‌اند.نادری
به گزارش خبرنگار “عسلویه نیوز” عبداله نادری، فرماندار شهرستان عسلویه در آیین آغاز به‌کار مرکز همیار کارکنان در مجتمع گاز پارس جنوبی اظهار داشت: در جهت غنی کردن اوقات فراقت کارکنان در حوزه‌ زیرساخت‌های فرهنگی، ورزشی باید اقدامات گسترده‌ای را در این منطقه انجام دهیم.

وی در ادامه افزود: مجتمع گاز پارس جنوبی در حوزه اشتغال و تعاملات اجتماعی همیشه همکاری خوبی با منطقه داشته است و این مهم، با همدلی مدیران شایسته و پرتلاش در این مجموعه محقق شده است.

نادری گفت: نگاه مدیرعامل مجتمع گازی پارس جنوبی به جامعه‌ی محلی، نگاه بسیار خوب و امیدوارکننده می‌باشد و خوشبختانه کارهای خوبی در این منطقه صورت گرفته است.

فرماندار شهرستان عسلویه با بیان این‌که خدمات بسیار ارزنده‌ ای در زمینه‌های آموزشی، ورزشی و … انجام شده است تصریح کرد: امیدواریم انجام این خدمات با برنامه‌ریزی و هم‌فکری تمام دستگاه‌ها شتاب بیشتری پیدا کند، تا مردم منطقه از این امکانات بهره‌مند گردند.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ