کارکنان مجتمع گاز جهادگران سنگر اقتصاد کشورند
تاريخ ارسال خبر : 9 ژانویه 2017 | ساعت 13:15 | کد خبر: 35784 | sv127 | چاپ این مطلب

امام جمعه در دیدار با کارکنان مجتمع گاز گفت: کارکنان مجتمع گاز جهادگران سنگر اقتصاد کشور هستند.

امام جمعه‌ی شهرستان عسلویه با حضور در پالایشگاه پنجم مجتمع گاز پارس جنوبی، با همراهی مدیران و کارکنان، نماز ظهر و عصر را در نمازخانه‌ی این پالایشگاه اقامه نمود.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، حجت‌الاسلام هاشمی‌نژاد امام جمعه‌ی شهرستان عسلویه پس از اقامه‌ی نماز گفت: شما کارکنان خدوم و زحمت‌کش مجتمع گاز پارس جنوبی، امروز در حال جهاد در سنگر اقتصادی کشور هستید و من امروز برای تکریم شما جهادگران عزیز در اینجا حضور یافته‌ام.

وی در ادامه گفت: امروز دشمن در تلاش است با ضربه زدن به اقتصاد کشور، جلو پیشرفت، عمران و آبادی این مملکت را بگیرد، ولی تلاش شما متخصصان و کارکنان جوان نقشه‌ی شوم دشمنان را خنثی نموده است.

حجت‌الاسلام هاشمی‌نژاد خاطرنشان کرد: تا زمانی که در مسیر دین مقدس اسلام و با روحیه انقلابی و پایبندی به ولایت فقیه حرکت می‌کنیم، این دشمنان با ما در جنگ خواهند بود.

امام جمعه‌ی شهرستان عسلویه عنوان داشت: کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی با انجام فعالیت‌ها و تلاش‌های شبانه‌روزی، بزرگترین عبادت و خدمت به جامعه را برای خود به ارمغان آورده‌اند.

وی افزود: کشور ایران اسلامی امروز برای تمام کشورهای منطقه و جهان الگو و سرمشق می‌باشد و ما باید دستورات دین اسلام را در تمام ابعاد و زوایای زندگی و محیط کاری جاری نماییم و با عشق، علاقه و خردورزی گام برداریم.

حجت‌الاسلام هاشمی‌نژاد امام جمعه‌ی شهرستان عسلویه خاطرنشان کرد: تمامی افتخارات و دستاوردهای عظیم کشور حاصل زحمات و مجاهد متخصصان و تلاشگران عرصه‌ی صنعت می‌باشد و انشاالله که این پیشرفت‌ها تا همیشه پایدار باشد.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ