ثبت نام متقاضیان دوره‌های کاربردی مهارتی MBA و DBA در منطقه پارس آغاز شد
تاريخ ارسال خبر : 9 ژانویه 2017 | ساعت 20:58 | کد خبر: 35796 | sv182 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” با هدف پاسخگویی به نیازهای اساسی کسب و کار ثبت نام متقاضیان حضور در دوره‌های کاربردی – مهارتی MBA و DBA در منطقه پارس آغاز شد.
به گزارش خبرنگار “عسلویه نیوز” هدف از طراحی این دوره‌ها ، پاسخگویی به نیازهای اساسی کسب و کار فعالان اقتصادی و صنعتگران بخش خصوصی در دوران پسا تحریم و معرفی بنگاههای تولیدی و تجاری کشور به جهان می باشد.
مدرسه عالی کسب و کار ماهان در صدد است تا با همکاری و حمایت بخش صنعت به پرورش افراد خلاق و کارآفرین ، مدیرانی ماهر، متخصص و توانمند یاری رساند.
به طور حتم مهارت آموزی سرمایه‌های انسانی و نقش موثر مجموعه‌های خصوصی می‌تواند فرصتی بی‌نظیر در دوران پسا تحریم برای فعالان اقتصادی حوزه کسب و کار رقم بزند. شرکت کنندگان در دوره های عالی مدیریت ، پس از این اموزش ها ، قادر خواهند بود برنامه های خود را به درستی اجرا و کنترل نمایند . مدیران مهارت آموخته در مرحله تدوین ، اجرا و کنترل برنامه های سازمان ها و شرکت ها، مسائل سازمان خود را از طریق بیان مسئله ، مشاوره و در نهایت نظارت بر حُسن اجرا در زمانی کوتاه حل و فصل خواهند کرد .
لازم به ذکر است تا کنون بیش ۴۰۰۰ نفر از مدیران ارشد و میانی سازمان های کشور در دوره های عالی مدیریت MBA & DBA شرکت نموده و جزء فارغ التحصیلان این برند آموزشی محسوب میشوند .
شایستگی های این دوره را میتوان در کسب دانش به روز، انتقال تجربه، پرورش مهارت تغییر نگرش، بهره مندی از اساتید مسلط به دانش پذیرش مدیران باتجربه Case study خود ارزیابی، به روز رسانی محتوای آموزشی بهره مندی از اساتید تسهیل گر Role playing اندیشیدن در کنار اندیشه ها، تسهیل دسترسی به منابع خلق فضای چالشی و تعاملی Business Games تلفیق تجربه عینی با دانش و برگزاری سمینارهای به روز پرسش و پاسخ Work shops تاثیر محیط بر نگرش مطرح کرد.

%da%a9%d8%b3%d8%a8-%d9%88-%da%a9%d8%a7%d8%b1

این دوره های که با متدولوژی کاربردی – مهارتی و با حضور اساتید برجسته ملی در منطقه پارس جنوبی برگزار خواهد شد ، در بهمن ماه شروع خواهد شد . در پایان قابل ذکر است که چندی پیش دوره های آموزشی مدرسه عالی کسب و کار ماهان بعنوان توسط موسسه بین المللی AMBA اعتبار سنجی شد.

این در حالی است که تا کنون تنها ۲ درصد موسسات آموزشی دنیا توسط AMBA اعتبار سنجی شده اند و مدرسه عالی کسب و کار ماهان اولین برند آموزشی کشور است که موفق به کسب این افتخار گشته است . در پایان دوره ،شرکت کنندگان در صورت رعایت کلیه آیین نامه های آموزشی موفق به کسب گواهینامه مورد تایید وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری و نیز تایید صلاحیت حرفه ای از سوی انجمن مدیریت کسب و کار ایران و گواهینامه فنی – حرفه ای مورد تایید ILO ( سامان جهانی کار ) خواهند شد.

محل ثبت نام : کنگان_خیابان معلم_خیابان دانش آموز _طبقه همکف
دفتر جذب مدرسه عالی کسب و کار ماهان در…
تلفن تماس:۰۷۷۳۷۲۲۰۲۲۲
EMAIL:pars@mahanbs.net
SITE:www.pars.mahanbs.com
INSTAGRAM:parsbs
Telegram : @pars mahan bs


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ