شرکت مجتمع گاز با حساسیت و استفاده از امکانات وزارت نفت، نسبت به رفع اساسی بوی گاز در حداقل زمان ممکن اقدام نماید
تاريخ ارسال خبر : 10 ژانویه 2022 | ساعت 16:24 | کد خبر: 37012 | sv390 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” فرماندار عسلویه گفت: شرکت مجتمع گاز با حساسیت و استفاده از امکانات وزارت نفت، نسبت به رفع اساسی بوی گاز در حداقل زمان ممکن اقدام نماید.

به گزارش پایگاه خبری عسلویه نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری عسلویه ، سید علی هاشمی فرماندار عسلویه در نشستی که با حضور مدیر کل حفاظت محیط زیست استان، فرمانده ناحیه مقاومت سپاه ، فرمانده انتظامی، نماینده دادستان، شبکه بهداشت و درمان  و جمعی از مدیران شرکت های مجتمع گازپارس جنوبی ، نفت وگاز پارس و سازمان منطقه ویژه و همچنین اعضای شورای اسلامی شهر عسلویه درخصوص ایجاد نقص فنی درسقف شناوری یکی ازمخازن هشتگانه ذخیره میعانات گازی واقع در ضلع جنوبی شهر عسلویه و متصاعد شدن بوی گاز مشمئزکننده تشکیل گردید ،اظهار داشت : از همان ابتدا ،محتویات مخزن تخلیه و به مخازن همجوار انتقال یافت ؛ در پی آن، بوی شدید نامطبوع گازو میعانات در شهرعسلویه و مناطق همجوار نخل تقی و بیدخون انتشار یافت که تنفس کشیدن را سخت نمود.

وی با بیان اینکه بوی گاز، نفس کشیدن شهروندان را تحت تاثیر قرارداده است ، افزود : از همان ابتدای این حادثه، متولیان مربوطه پیگیر این مسئله مهم بوده که در روز شنبه با دعوت از مدیر کل حفاظت محیط زیست  به اتفاق کارشناسان به شهرستان اعزام و بصورت میدانی از محل حادثه بازدید و بررسی های لازم انجام دادند.

فرماندار عسلویه تاکید کرد  : متولیان اقدامات لازم جهت پاشیدن فوم ، تخلیه سریع مخزن آسیب دیده با رعایت الزامات زیست محیطی و انجام سریع تعمیرات اقدام نمایند .

وی با تقدیر از صبر و شکیبایی مردم ، خاطر نشان کرد :  سازمان منطقه ویژه  و شرکت مجتمع گاز می بایست در راستای تنویر افکار عمومی ، اطلاع رسانی لازم را در خصوص اقدامات انجام شده به عمل آورند .

وی اضافه کرد : شرکت مجتمع گاز با حساسیت و استفاده از ظرفیت و امکانات وزارت نفت، نسبت به رفع اساسی مشکل در حداقل زمان ممکن، اقدام نماید و به توصیه های شبکه بهداشت و محیط زیست استان توجه جدی داشته باشند .

 به عسلویه نیوز بپیوندید
https://chat.whatsapp.com/FbIIANI5vav9lLlHJXRxBD
با عسلویه نیوز همراه باشید.
‏http://t.me/assaluyehnews
 به اینستاگرام عسلویه نیوز بپیوندید
http://instagram.com/assalouyehnews.officia


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ