- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

تولید و توزیع آب آشامیدنی و نیمه‌صنعتی در عسلویه

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی از تولید و توزیع آب آشامیدنی و نیمه‌صنعتی در عسلویه خبر داد.

به گزارش عسلویه نیوز، سید‌پیروز موسوی شامگاه دوشنبه در بازدید از طرح‌های در دست اجرای پارس جنوبی اظهار داشت: برای توسعه پارس جنوبی‌ به ویژه برای اجرای طرح‌های پایین‌دستی در استان بوشهر باید از قابلیت‌های موجود به نحو مطلوبی بهره ببریم و فرصت‌سوزی نباید داشته باشیم.
وی افزود: بدون شک در ماه‌های اخیر شاهد رشد و رونق خوبی در استان بوده‌ایم و بسیاری از طرح‌های مصوب هیئت دولت در حال اجرا هستند و اجرای این طرح‌ها موجب شادی و رضایت مردم می‌شود.
این مقام مسئول از اجرای بیش از ۳۰ طرح پشتیبانی برای عملیات تولید و برداشت گاز از مخزن مشترک پارس جنوبی خبر داد و خاطرنشان کرد: این تعداد طرح در اولویت کاری منطقه ویژه پارس قرار دارد که هر یک با پیشرفت‌های خوبی در حال اجراست.
موسوی تصریح کرد: تمام طرح‌ها و پروژه‌های موجود، اجرایی شده و طبق برنامه زمان‌بندی در حال انجام است و با دقت و حساسیت تمام، بررسی‌های فنی و زیست‌محیطی و رعایت مسائل ایمنی به طور همزمان انجام می‌شود و استانداردهای لازم را به خوبی رعایت می‌کنیم.
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی عنوان داشت: بدون تردید، جذب سرمایه داخلی و زمینه‌سازی برای حضور بیشتر و فعال‌تر کارشناسان توانمند ایرانی در منطقه ویژه پارس اهمیت فراوانی دارد و تمام انرژی خود را برای تحقق این امر به کار گرفته‌ایم.
موسوی افزود: برای جلب مشارکت سرمایه‌گذاران در صنایع پایین‌دستی، یکی از طرح‌های مهم و اولویت‌دار صنعت نفت در پارس جنوبی، ارتقای کیفیت خدمات را در دستور کار قرار داده‌ایم تا سرمایه‌گذاران برای ورود به منطقه ویِژه پارس و سرمایه‌گذاری تشویق شوند.
وی به طرح‌های مهم و در دست اجرا اشاره کرد و گفت: مطالعه، طراحی و اجرای پروژه‌های مرکز سوانح و فوریت‌های پزشکی، تکمیل طرح توسعه فرودگاه بین‌المللی خلیج فارس و تکمیل طرح توسعه بندر خدماتی پارس از مهم‌ترین طرح‌های در دست اجرا در این منطقه است.
مدیرعامل پارس جنوبی از تولید و توزیع آب آشامیدنی و نیمه‌صنعتی در عسلویه خبر داد و اظهار داشت: علاوه بر اجرای این طرح خدماتی و مهم، ایجاد شبکه و تصفیه‌خانه‌های فاضلاب و ایجاد و توسعه اورژانس هوایی و توسعه شبکه‌های برق صنایع پایین‌دستی را نیز در دست اجرا داریم که اطمینان داریم با تعامل و همکاری مردم و مسئولان می‌توانیم به نتایج مطلوب برسیم.
موسوی خاطرنشان کرد: تمام توان و نیروی خود را به کار می‌بندیم و از همه ظرفیت‌های موجود استفاده می‌کنیم تا بتوانیم به موفقیت مورد نظر برسیم و به فضل خدا شاهد همکاری همه دستگاه‌های اجرایی و مسئولان ارشد استان نیز هستیم.