تکریم و معارفه شهردار عسلویه برگزار شد
تاريخ ارسال خبر : 11 ژانویه 2014 | ساعت 17:45 | کد خبر: 30450 | sv143 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” چهارمین جلسه شورای اداری با حضور راستی مدیر کل امور شهری و شوراها استانداری بوشهر در محل فرمانداری شهرستان عسلویه برگزار گردید.IMG_4310

به گزارش خبرنگار “عسلویه نیوز” در این جلسه مجید محمودی فرماندار شهرستان عسلویه ضمن خیر مقدم به مدعوین به مناسبت های پیش رو در هفته های جاری اشاره و خاطرنشان کرد: در سی و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را جشن خواهیم گرفت که با افتتاح پروژه های عمرانی در سطح شهرستان مردم شاهد خدمات این اتقلاب که حاصل خون شهداء است را به چشم خواهند دید.

وی افزود: مردم باید بدانند این نظام و انقلاب آسان بدست نیامده است بلکه با اهداء خون شهداء و جانفشانی های رزمندگان ما در ۸ سال دفاع مقدس است که با اهداء خون های خود اکنون شاهد خدمات نظام جمهوری اسلامی به مردم این سرزمین هستیم و مردم باید همیشه و درهمه حال شکرگذار خداوند باشند.

وی در ادامه به انتصاب علی ماندگار بعنوان شهردار عسلویه اشاره کرد و گفت: در این برهه زمانی نباید تلاشها و عملکرد جناب آقای صمصامی فرد شهردار سابق را انکار کرد که الحق و الانصاف تعامل و همکاری بسیار خوبی با دستگاه های اجرایی شهرستان داشته است.

وی افزود: شورای اسلامی با درایت و تفکر گزینه ای شایسته و فعال در سطح استان را برگزید که به اعضای شورای اسلامی باید تبریک گفت و امیدواریم این گزینه که صاحب افتخارات زیادی در کشور و استان دارد  بتواند در خدمت رسانی به مردم نهایت تلاش و کوشش خود را انجام دهد و ما در این مورد شک و تردیدی نداریم آقای ماندگار به صرف خدمت کردن به این نقطه حساس از کشور آمده اند.

فرماندار شهرستان عسلویه اضافه نمود: علی ماندگار شهردار کنونی بایستی در بدو شروع کاری خود توسعه برنامه های فرهنگی، اجتماعی، اجتماعی، عمرانی و گسترش فضای سبز را در اولویت برنامه های خود قرار دهد و اعضای شورای اسلامی در این زمینه نیز باید تعامل و همکاری خوبی با شهردار داشته باشند تا شاهد پیشرفت و اعتلای شهرستان باشیم.

وی در پایان بر حضور مسئولین در فریضه الهی نماز جمعه تاکید و خاطرنشان کرد: مسئولین باید به این نکته توجه داشته باشند در منطقه ای که جهت خدمت منصوب شده اند از حساسیت زیادی برخوردار است و مردم با دیدن مسئولین در صفوف نماز جمعه دلگرم می شوند.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ