گمرک دیلم به زودی ارتقاء می یابد
تاريخ ارسال خبر : 11 ژانویه 2016 | ساعت 8:54 | کد خبر: 34472 | sv83 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” فرماندار دیلم گفت: ارتقاء گمرک دیلم از اداره به مدیریت و سپس به اداره کل که در حال پیگیری است و با توجه به نشست اخیر با مدیرکل گمرکات استان به‌زودی این وعده محقق خواهد شد.

به گزارش “عسلویه نیوز” حسن اسماعیلی صبح امروز در نشستی خبری با بیان اینکه ما نیاز داریم زیر ذره‌بین رسانه‌ها قرار بگیریم، افزود: جایگاه رسانه‌ها در برقراری ارتباط بین مردم و دستگاه‌های اجرایی، پیگیری مطالبات مردم، هدایت افکار عمومی و تأثیر در تصمیم‌گیری‌ها فوق‌العاده مهم است و اگر با پرهیز از تخریب، توهین، باندبازی و عوام‌زدگی همراه باشد می‌تواند در جهت رشد و توسعه شهرستان نقش بسیار مؤثری ایفا کند.

فرماندار دیلم در ادامه، طرح مطالبات واقعی مردم، تأمین منافع عمومی جامعه، واقع‌بینی، ملاحظه منافع نظام و امنیت کشور و صداقت و اخلاص را از وظایف ذاتی اصحاب رسانه برشمرد و تصریح کرد: فرهنگ تخریب و توهین در رسانه‌ها مناسب شأن و جایگاه اصحاب رسانه نیست و موجب آسیب به‌کل شهرستان خواهد شد.

وی افزود: مبنای کار ما قانون و سیاست‌های کلان کشور و منافع نظام است و نباید در کارها مبنا را بر نفع افراد و گروه‌ها و اشخاص قرار دهیم، وظیفه شرعی، قانونی و اخلاقی ما این است که همه طبقات و اقشار جامعه را به رسمیت بشناسیم و با دیدی فراگروهی همه گروه‌ها را در رشد و توسعه شهرستان سهیم کنیم و بنده نه طرفدار شخص و گروه خاصی هستم و نه وابسته به جریانی، بلکه من خودم را موظف می‌دانم فقط منافع نظام و کشور را در عملکرد خود لحاظ کنم.

اسماعیلی با تقدیر و تشکر از نگاه ویژه و مثبت استاندار نسبت به دیلم، ایشان را به‌عنوان شخصی دلسوز و باتجربه در امر مدیریت استان دانسته تصریح کرد: استاندار بوشهر با دلسوزی و نگاه مثبت دنبال رشد و توسعه استان و شهرستان دیلم است و ما از صمیم قلب از ایشان تقدیر و تشکر می‌کنیم.

وی افزود: دولت تدبیر و امید برآیند و برآمده از تجربیات چندین ساله انقلاب اسلامی و تمامی دولت‌های پیشین است و سعی می‌کند با لحاظ کردن تمام موجودیت و تجربیات گذشته و همچنین توجه به تمام سلایق و افکار و ظرفیت‌های جامعه در جهت رشد و توسعه کشور گام بردارد.

فرماندار دیلم در پاسخ به سؤالی در مورد وضعیت بیمارستان دیلم تصریح کرد: ما دنبال جذب و تخصیص اعتبارات بیشتری برای بیمارستان بقیهالله هستیم، با توجه به اینکه اخیراً دستگاه پیشرفته سونوگرافی خریداری‌شده و شروع به کارکرده است هم‌اکنون نیز دستگاه پیشرفته رادیولوژی خریداری‌شده و به‌زودی در شهرستان به‌کارگیری خواهد شد.

اسماعیلی بیان داشت: حضور همزمان ۷ پزشک ثابت در شهرستان قدم مهم دیگری است که به همت دولت تدبیر و امید انجام‌گرفته و نشان از توجه ویژه دولت به حوزه سلامت است.

وی در مورد فرودگاه بهرگان هم گفت: با پیگیری‌هایی که تاکنون داشته‌ایم و با توجه به ظرفیت شهرستان به دنبال مجوز فعالیت فرودگاه بهرگان هستیم و امیدواریم در کمترین زمان ممکن به نتیجه برسیم.

فرماندار دیلم در پاسخ به سؤالی در مورد وضعیت راه‌های دیلم هم بیان کرد: در مورد راه گناوه به دیلم به لطف و عنایت استاندار و دستورات ایشان، اعتبارات لازم به این جاده اختصاص‌یافته و امید است با توجه به پیشرفت این پروژه تا پایان سال بخش قابل‌ملاحظه‌ای از این مسیر به نتیجه برسد.

اسماعیلی اظهار داشت: ارتقاء گمرک دیلم از اداره به مدیریت و سپس به اداره کل که در حال پیگیری است و با توجه به نشست اخیر با مدیرکل گمرکات استان به‌زودی این وعده محقق خواهد شد.

فرماندار دیلم در مورد منطقه ویژه شمال استان هم گفت: با توجه به تخصیص اعتبار ۵ میلیارد ریالی به این امر تا پایان هفته مبلغی بالغ‌بر دو میلیارد ریال اختصاص خواهد یافت و اجرای زیرساخت‌های اولیه شروع به کار خواهند کرد.

اسماعیلی با اشاره به پیگیری راه‌اندازی کشتی تفریحی، پیگیری انتقال آب سد چم وشیر به اراضی شهرستان، لایروبی و توسعه اسکله دیلم گفت: پیگیری در خصوص شبانه‌روزی کردن درمانگاه تأمین اجتماعی شهرستان، ساخت پلاژ بانوان و بوستان‌های روستایی از دیگر برنامه‌های توسعه‌ای در دیلم است. استان۲۴


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ