تکریم و معارفه چهارمین فرماندار عسلویه با حضور استاندار
تاريخ ارسال خبر : 11 ژانویه 2018 | ساعت 11:40 | کد خبر: 36426 | sv494 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” تکریم و معارفه چهارمین فرماندار عسلویه با حضور استاندار در جلسه شورای اداری شهرستان انجام شد.معارفه

به گزارش خبرنگار “عسلویه نیوز” در این جلسه که با حضور مسئولین و ائمه جمعه و جماعات این شهرستان در محل سالن اجتماعات فرمانداری آغاز گردید دکتر قاسمی رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی به نمایندگی از اعضای شورای اداری شهرستان به ابتدای خدمات صورت گرفته نادری از زمان بخشداری تا فرمانداری که بیش از ١٣ سال است اشاره کرد و اظهار داشت: در زمان خدمت نادری در شهرستان خدمات بسیار ارزشمندی صورت گرفته است که بر مردم این شهرستان پوشیده نیست و قطعاً مردم نیز سپاسگزار خدمات ایشان خواهند بود.

وی ابراز امیدواری کرد یوسفی بعنوان فرماندار عسلویه با همت و پشتکاری که دارند خدمات ارزشمندی به مردم در جهت توسعه این شهرستان بردارند.

حسن علیزاده رئیس شورای اسلامی شهرستان و ناصر بوهندی رئیس شورای اسلامی بخش چاه مبارک به ایراد مطالبی در وصف خدمات ارزنده نادری به مردم این شهرستان پرداختند.

قیصر صالحی نماینده سابق مردم جنوب استان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مهمتر از معارفه بدرقه خدمت گزاران است اظهار داشت: خوشبختانه مردم شهرستان عسلویه در این زمینه پیشتار هستند و همواره زحمات صورت گرفته را خالصانه به چشم مشاهده می نمایند و دعای خیر این مردم بدرقه راه خدمت گزاران به خود خواهد بود.

صالحی به مشکلات شهرستان در بحث آلایندگی و اشتغال اشاره و خاطرنشان کرد: امیدواریم به همت استاندار محترم،نماینده مجلس و فرماندار عسلویه این مشکلات بصورت جدی حل شود.

بوهندی نجفی رئیس شورای اسلامی شهر نخل تقی با تقدیر از خدمات ارزنده نادری اظهار داشت: مردم هیچگاه خدمات صورت گرفته نادری بویژه در موضوع رفع ته لنجی، توسعه فضاهای آموزشی، توجه ویژه جوانان در بکارگیری در شرکت های مستقر در منطقه، توسعه زیرساخت های شهرستان در بحث برق، آب و گاز را فراموش نخواهند کرد و مردم این شهرستان همواره به نیکی از خدمات صورت گرفته یاد خواهند کرد.

شکرالهی رئیس دادگستری عسلویه به نمایندگی از شورای تامین شهرستان در راستای خدمات صورت گرفته بویژه امنیت شهرستان با تدابیر اتخاذ شده توسط نادری تقدیر کرد و افزود: بواسطه ایجاد امنیت با توجه به حساسیتی که در منطقه وجود دارد ایشان را باید مردی توانمند در رفع بحران های شهرستان مرد نمونه نامید که الحق و الانصاف با مدیریت و تدبیری که از خود نشان دادند امنیت مطلقی را در شهرستان حاکم نمودند.

وی افزود: در کارهای اجرایی مدیران دستگاه های اجرایی می توانند بهتر خدمات ایشان را بیان کنند اما بنده بواسطه درایتی که در وجود ایشان سراغ دارم نمره واحد و درجه ممتاز مدیریتی اختصاص میدهم و توفیقات روز افزون را از خداوند می طلبم.

شیخ ابراهیم محمدی امام جمعه اهل سنت عسلویه با تقدیر از زحمات آقای نادری اظهار داشت: مردم تمام کارهای ارزشمند و خوبی که در زمان مدیریت ایشان صورت گرفته است را به نیکی یاد خواهند کرد و تمام تعاریف و تمجیدهای صورت گرفته از ایشان را به شخصه تایید می کنم و مردم بهترین گواهان روی زمین هستند که جز خوبی و رضایتمندی در بین مردم مشاهده نمی شود.
🌐 با عسلویه نیوز بروز باشید.
https://t.me/assalouyehnews


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ