اصرار به ابقای فرمانداران دلیل بر رضایت مندی عمومی بود
تاريخ ارسال خبر : 11 ژانویه 2018 | ساعت 12:00 | کد خبر: 36429 | sv424 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” گراوند در آئین تکریم و معارفه فرماندار عسلویه گفت: اصرار به ابقای فرمانداران دلیل بر رضایت مندی عمومی بود.معارفه

“عسلویه نیوز”عبدالکریم گرواند استاندار بوشهر در ایین تودیع و معارفه فرماندار عسلویه گفت؛در دو روز اخیر و در جریان تغیرات بوجود امده در جنوب استان شاهد پیام های متعددی بودیم که خواهان ابقای فرمانداران این حوزه بودند که این نشان از رضایت مندی عمومی از این عزیزان و عملکرد انها است اما انچه مسلم است این است که در مسیر تحول تغیر انکار ناپذیر است و تغیرات امروز به معنای تغیر تاتیک است و عملکرد همه دوستان مورد رضایت است.

استاندار بوشهر در ادامه استان بوشهر و شهرستان عسلویه را یکی از امن استان های کشور دانست و افزود بر اساس بررسی هایی که در کمسیون تنظیم بازار انجام دادیم مشخص شد که هیچ گونه تورم و رکود قابل توجه در ایام اخیر وجود نداشت و تنها در پی تغیر قیمیت یک کالا و اعتراض مردم دشمنان نظام با بهره برداری از ان ریشه ها نظام را مورد حجمه قرار دادن که با هشیاری مردم فتنه انها ریشه کن شد.

عبدالکریم گراوند میزان مشارکت و تعداد ارای دولت تدبیر امید که توسط مردم عسلویه به صندوق ریخته شد در استان بی نظیر دانست و اقزود ؛وحدت موجود در میان همه اقشار مردم در شهرستان عسلویه که ضامن امنیت شهرستان است به همراه میزان ارا مردم به دولت تدبیر امید وظیفه فرماندار و دولت مردان را در قبال این مردم دوچندان می کند.

در ادامه این ایین از اعضای شورای تامین،اعضای شورای اداری،علما و معتمدان،شورا های شهر و روستا درخواست همکاری در فضای یک دل و همراه نمود.

فرماندار عسلویه مدیران صنعت نفت و مدیران عامل پتروشیمی و شرکت ها را به همکاری دعوت و از انها خواست عملکردشان به گونه ای باشد که مردم صنعت مستقر در منطقه را مال خود بدانند و با جان دل از ان محافظت کنند.
قابل ذکر است از زحمات عبدالله نادری فرماندار سابق عسلویه در این ایین تقدیر شد.
🌐 با عسلویه نیوز بروز باشید.
https://t.me/assalouyehnews


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ