- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

مشکلات اشتغال در شهرستان عسلویه حل‌شدنی است

“عسلویه نیوز” امام جمعه عسلویه:مشکلات اشتغال در شهرستان عسلویه حل‌شدنی است مسئولان آستین همت را بالا بزنند.امام جمعه [1]

به گزارش خبرنگار “عسلویه نیوز” امام جمعه عسلویه به جلسه تکریم و معارفه فرماندار شهرستان عسلویه اشاره کرد و افزود: دیروز پنج شنبه مراسم تکریم و معارفه فرماندار با حضور استاندار برگزار شد. این دومین سفر استاتدار در هفته‌های اخیر به عسلویه است و انشاءالله حضورش برای شهرستان برکت داشته باشد.

وی گفت: از زحمات و خدمات نادری فرماندار سابق تشکر می کنم، زحمات زیادی کشیدند و در عنوان جدید هم موفق باشند و به فرماندار جدید هم خوش آمد عرض می کنم و تبریک می گویم و برایشان آرزوی توفیق دارم چند توصیه برادرانه به ایشان دارم.

هاشمی‌نژاد افزود: مسئولان هیچ چیزی با مردم عوض نکنند، با مردم شفاف روراست باشید، در کنار مردم و برای مردم و با هدف خدمت به مردم باشد، خدمت به مردم وقتی ارزش دارد که خالصانه، خاضعانه و صادقانه و بدون منت باشد و توقع تشکر از مردم نداشته باشیم.

وی همچنین خطاب به فرماندار جدید افزود: قانون‌مندی را سرلوحه کار خود قرار دهیم و با تخلف قاطعانه برخورد کنیم، پایبندی به قانون لازم است و منویات رهبر انقلاب را سرلوحه کار قرار دهیم، اگر فرمایشات ایشان آویزه گوش مسئولین باشد و به تمام معنا عمل کنند و نگاه خالصانه و صادقانه آقا و راهی که ترسیم می‌کنند سر لوحه قرار دهیم.

امام جمعه عسلویه ادامه داد: باید برای این شهرستان وقت بیشتری بگذارند، به دلایل عدیده این شهرستان با شهرستان های دیگر متفاوت است و نباید کم وقت بگذاریم.

وی تصریح کرد: فرماندار عسلویه بحث اشتغال را با جدیت دنبال کنند؛ هر جا نیاز بود ما کم نخواهیم گذاشت و پشتیبانی خواهیم کرد که اشتغال به نتایجی برسد. برخی می‌گویند مسئله اشتغال حل شدنی نیست ولی این حل شدنی است که باید آستین همت را بالا زد و با تمام قدرت وتوان برای مردم کار کرد.
🌐 با عسلویه نیوز بروز باشید.
https://t.me/assalouyehnews [2]