استخدام پیمانی ۲۱ نفر در شبکه بهداشت و درمان عسلویه
تاريخ ارسال خبر : 11 ژانویه 2018 | ساعت 9:45 | کد خبر: 36435 | sv525 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” با تلاشهای سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان عسلویه ۲۱ نفر بصورت پیمانی استخدام می شوند.استخدام
به گزارش خبرنگار ” عسلویه نیوز” با صدور آگهی استخدام پیمانی ۲۱ نفر جهت شبکه بهداشت و درمان شهرستان عسلویه برخی از تلاشهای بی وقفه ایشان در این زمینه به ثمر نشست. طی مصاحبه روابط عمومی این شبکه با سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان عسلویه، این مقام مسئول گفت: ردیف پستهای اعلام شده، از محل مانده ردیفهای استخدامی سنوات گذشته دانشگاه بوشهر بوده که پس از پیگیربهای مستمر این شبکه و همکاری و مساعدت مدیر کل منابع انسانی وزارت، شخص رئیس دانشگاه و معاونین، مجوز استخدام پیمانی ۲۵ نفر در مرداد ماه سالجاری، اخذ و پس از نهائی شدن، دیروز مورخ ۹۶٫۱۰٫۲۰ آگهی شد.

زارعی اضافه کرد: در راستای اصلاح زیر ساختهای بهداشت و درمان شهرستان و به منظور ارائه خدمات با کیفیت به جامعه، از ابتدای قبول مسئولیت، رایزنیها برای جذب نیروی انسانی با وضعیت استخدامی ثابت و با اولویت بومی در دستور کار اینجانب قرار گرفت که بحمدالله با مساعدت مسئولین دانشگاه و وزارت بهداشت، بخشی از کمبود نیروی انسانی در سال ۹۵ در قالب حاشیه شهر (بتعداد ۳۴ نفر) مجوز اخذ گردید اما بدلیل عدم وجود متقاضی تاکنون فقط ۲۶نفر جذب شده اند، بخشی از این نیاز هم بشکل مجوز استخدام پیمانی به تعداد ۸ نفر در سال ۹۵ به این شهرستان تعلق گرفت که تاکنون ۵ نفر از آنان جذب شده و ۳ نفر دیگر در حال استخدام می باشند. بدلیل نوپا بودن شبکه بهداشت و سیاست کلی نظام مبنی بر کوچک سازی و چابک سازی دولت، اخذ مجوز استخدام، بسادگی انجام پذیر نیست، اما بدلیل شرایط ویژه عسلویه و نیاز شدید حوزه سلامت شهرستان به نیروی انسانی با وضعیت استخدامی ثابت و با اولویت بومی، پیگیریها ادامه یافت و پس از بازدید میدانی مدیرکل منابع انسانی وزارت بهداشت، معاون توسعه مدیریت و منابع و مدیر منابع انسانی دانشگاه بوشهر، مجوز استخدام پیمانی ۲۵ نفر از محل مانده ردیفهای استخدامی سنوات گذشته دانشگاه بوشهر، در مرداد ماه از وزارت صادر و پس از بررسیها و مساعدت معاون محترم امور بهداشتی دانشگاه و تیم مدیریتی، نیازهای استان برآورد.

از این تعداد ۲۱ مجوز از کل ۲۵ مجوز، به شهرستان عسلویه اختصاص یافت. ضمن تقدیر و تشکر ویژه از مسئولین محترم دانشگاه و وزارت، انتظار می رود که تا مهیا نمودن کامل زیرساختها از نظر منابع(اعم از مالی، تجهیزاتی و انسانی) حمایت و مساعدت خود را کمافی السابق ادامه دهند.
🌐 با عسلویه نیوز بروز باشید.
https://t.me/assalouyehnews


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ