آیت الله هاشمی رفسنجانی شناسنامه نظام جمهوری اسلامی است
تاريخ ارسال خبر : 11 ژانویه 2017 | ساعت 14:31 | کد خبر: 35816 | sv225 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز”فرماندارعسلویه گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی شناسنامه نظام جمهوری اسلامی است.نادری

به گزارش “عسلویه نیوز” عبدالله نادری فرماندار عسلویه عصر امروز در مراسم گرامیداشت درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی در حسینیه فاطمه الزهرا عسلویه با عرض تسلیت درگذشت رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام، آیت الله هاشمی را شناسنامه نظام جمهوری اسلامی دانست.

وی افزود هاشمی رفسنجانی شخصیت برجسته نظام جمهوری اسلامی است که شناسنامه نظام اسلامی است شخصیتی است که تاریخ نظام جمهوری اسلامی است او از یادگاران ۸ سال دفاع مقدس است که فرماندهی جنگ را برعهده داشت وتدوین ساختار نظام اسلامی توسط او شکل گرفت.

فرماندارعسلویه به نقش برجسته هاشمی در رویدادهای انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود درهمه حوادث از قبل از انقلاب و پس از انقلاب نقش بی بدیلی داشته است وی در ایجاد آرامش و وحدت و پیشبرد اهداف نظام نقش ارزنده ای داشته است.

نادری خاطر نشان کرد ارتحال او ضایعه بزرگی برای کشور است باید از این حوادث درس بگیریم دیدیم امروز این جمعیت چند میلیونی که برای تشییع جنازه ایشان آمدند این عزت را خدا می دهد باید قدرمسئولین و شخصیت های نظام را بدانیم و وحدت وانسجام و همدلی را در جامعه ایجاد کنیم.

فرماندارعسلویه با اشاره به پیام رهبر انقلاب به مناسبت در گذشت آقای هاشمی گفت مقام معظم رهبری درباره هیچ شخصیتی چنین پیامی نداده اند رهبری اشاره کردند که خیلی ها ممکن است تلاش کنند بین مسئولین اختلاف بیندازند اما همه ما دریک کشتی نشسته ایم همه در این کشور دوستدار نظام هستند همه فرزندان این نظام هستند باید تلاش کنیم با وحدت دشمن را نامید کنیم. /چریف


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ