به هدر رفتن گاز باعث شیوع بیماری های متعدد و مرگ مردم می شود
تاريخ ارسال خبر : 14 ژانویه 2015 | ساعت 12:57 | کد خبر: 32622 | sv217 | چاپ این مطلب

“عسـلویـه نیـوز” امام جمعه اهل سنت شهر عسلویه گفت: به هدر رفتن گاز باعث شیوع بیماری های متعدد و مرگ مردم می شود.امام جمعه

به گزارش خبرنگار “عسـلویـه نیـوز” ابراهیم محمدی امام جمعه اهل سنت شهر عسلویه در دهمین جلسه شورای اداری شهرستان عسلویه با استناد به آیات و روایات از دین مبین اسلام در جهت ایجاد و حفظ محیط زیست خاطرنشان کرد: در اثر آلودگی هوای منطقه مردم به مرگ تدریجی محکوم شده اند و از دولت تدبیر و امید می خواهیم برای این موضوع مهم و حیاتی چاره اندیشی نمایند.

وی افزود: خداوند به ما احسان و نیکوکاری آموخته است و اینکه چگونه جواب خوبی ها را داد. ما در منطقه عسلویه از هوای پاک ، محیط پاک و فضای پاک محروم هستیم و با وجود اینکه سهم بزرگ درآمد کشور از همین منطقه می باشد ولی متاسفانه نگاهی به مردم منطقه نمی شود مردم این شهرستان به مرگ تدریجی محکوم شدند وجود بیماری های مختلف در بین زنان و مردان و کودکان که در گذشته سابقه نداشته بود و کلاً به سبب آلودگی و استنشاق دودهای گاز و پتروشیمی می باشد.

محمدی افزود: به هدر رفتن گاز و تبدیل آن به دود لطمه ای به اقتصاد کشور و باعث شیوع بیماری های متعدد و مرگ مردم می شود و تنها در خواست ما از شخص خانم ابتکار چاره اندیشی برای این معضل بزرگ زندگی مردم باشد.

وی افزود: مهمترین مطالبات مردم منطقه بکارگیری نیروهای بومی در شرکت ها و استقرار ادارات و استفاده از نیروهای بومی برای آنها و همچنین برطرف کردن نواقصات امکانات بیمارستان تامین اجتماعی عسلویه که امری ضروری است می باشد.

در ادامه مهندس مهدی یوسفی مدیر عامل سازمان منطقه ویژه، حسنی مدیر عامل شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی و دو نفر به نمایندگی از تشکل های مردم نهاد و مطالبی پیرامون وضعیت محیط زیست منطقه و اقدامات که تاکنون جهت کاستی از آلودگی های محیط زیست محیط منطقه صورت گرفته به همراه راهکارها و پیشنهادهایی ارائه نمودند انتهای پیام/م.ج


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ