رسانه ملی چند سالی در حق آقای هاشمی کم گذاشت
تاريخ ارسال خبر : 13 ژانویه 2017 | ساعت 17:26 | کد خبر: 35826 | sv270 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز”امام جمعه عسلویه گفت: از شخصیت‌ها وقتی درقید حیات هستند تجلیل کنیم و به مردم معرفی کنیم یک چند سالی رسانه ملی برای آقای هاشمی کم گذاشت و بی‌مهری و کم‌مهری کرد.

به گزارش “عسلویه نیوز” حجت‌الاسلام سید علی هاشمی نژاد در خطبه‌های امروز نماز جمعه عسلویه با اشاره به موضوع حفظ زبان اظهار داشت: پرهیز از فحش و ناسزاگویی و بد زبانی ضروری است، زبان می‌تواند انسان را نجات دهد یا مایه بدبختی و هلاکت انسان شود؛ برخی افراد بد زبان و ناسزاگو حتی در محیط خانواده هم بدزبانی می‌کنند که این می‌تواند در تربیت فرزندانشان هم تاثیر داشته و آنها از این رفتار زشت وناپسند الگو بگیرند. ما وظیفه داریم زبان از گفتن فحش و ناسزا وسخن هرزه حفظ کنیم.

امام جمعه عسلویه با اشاره به درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس فقید مجمع تشخیص مصلت نظام، خاطرنشان کرد: درگذشت ایشان ضایعه اسفناکی بود، باید به پیام رهبری معظم انقلاب که به مناسبت فوت ایشان صادر کردند مراجعه کنیم و با دقت بخوانیم؛ محور مواضع ما در مسائل سیاسی و انقلابی و حتی دینی منویات مقام معظم رهبری است.

وی اضافه کرد: رهبری در پیام خود از ایشان به نیکویی تجلیل کردند و فرمودند خبر درگذشت رفیق دیرین و فقدان همرزم که سابقه همکاری ودوستی ۵۹ ساله با او داشتم سخت و جانکاه است؛ رهبری به ویژگی‌های مرحوم هاشمی از جمله هوش وافر و صمیمیت کم نظیر وی اشاره فرمودند و او را تکیه گاه مطئمن برای کسانی که با او همکار بودند دانستند.

هاشمی‌نژاد افزود: آیت‌الله هاشمی شخصیت قابلی بودند و اگر چه انتقادهایی به ایشان بود اما خدمات و تلاش‌ها و زحمات ایشان نباید نادیده گرفته شود؛ خدماتش را ارج می‌گذاریم، ایشان از پیشگامان نهضت خونین امام (ره) بودند در تثبیت انقلاب، تدوین قانون اساسی، دفاع مقدس نقش داشتند. سیاست‌مداری با هوش و ذکاوت و مقتدر و تیز بین بودند و از بعضی جهات کم نظیر بود.

وی بیان کرد: خوب است مرده‌پرستی نکنیم؛ از شخصیت‌ها وقتی درقید حیات هستند تجلیل کنیم و به مردم معرفی کنیم یک چند سالی رسانه ملی برای آقای هاشمی کم گذاشت و بی‌مهری و کم‌مهری کرد البته از مردم انقلابی ایران باید تشکر کرد که تشییع جنازه باشکوهی برگزار کردند و خانواده ایشان هم از مردم تقدیر کردند.

امام جمعه عسلویه به تلاش برخی برای سودجویی از شخصیت آقای هاشمی اشاره کرد و افزود: برخی تا هاشمی زنده بود از وجودش بهره بردند به نفع مطامع شخصی از او سود بردند؛ احترامی هم به ظاهر برایش قائل بودند و شاید هم اعتقادی به شخصیت ایشان نداشتند و پشت سر او سنگر گرفته بودند.

وی گفت: شما دیدید این چند روز چه کردند؛ گفتند آقا چطور پیام داد، یا چطور نماز خواند، اینها کج فهم و بد فهم هستند؛ رهبر معظم انقلاب برای دنیا که نماز نخواند ایشان یک رهبر دینی و ایمانی عالم وارسته و به خدا پیوسته است. رهبر معظم انقلاب که مثل من و شما نیست، ایشان جهان اسلام را مدیریت می کند، سیاسی تر از ایشان کسی سراغ نداریم و باید از مواضع عالمانه صادقانه و حکیمانه ایشان در مقاطع مختلف درس بگیریم و مواظب باشیم وسوسه خناسان را بشناسیم.

هاشمی‌نژاد اظهار داشت: برخی افراد سعی کردند بین هاشمی و رهبر معظم انقلاب اختلاف بیاندازند؛ از آدم‌های منافق و چند چهره به خدا پناه می‌بریم. در این چند روز در فضای مجازی چه کردند؟ انتقاد به جای خودش ولی واقعیت هم باید گفته شود. روح آقای هاشمی از بعضی از برخی سخنان خشنود نیست. آقای هاشمی در کنار رهبری و شهید بهشتی و دیگران در انقلاب نقش داشته‌اند، خدمات ایشان را فراموش نمی‌کنیم؛ هر کس هاشمی را دوست دارد منافع ملی، منافع مردم و سربلندی کشور باید برایش مهم باشد؛ برخی می‌خواهند از این فضا سوء استفاده کنند./چریف


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ