اندیشه و خرد مردم تعیین‌کننده اصلح‌ترین فرد بر کرسی بهارستان خواهد بود
تاريخ ارسال خبر : 15 ژانویه 2016 | ساعت 12:41 | کد خبر: 34531 | sv241 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” فرماندار عسلویه کفت: اندیشه و خرد مردم تعیین‌کننده اصلح‌ترین فرد بر کرسی بهارستان خواهد بود.نادری

به گزارش خبرنگار “عسلویه نیوز” عبدالله نادری پنج‌شنبه شب در نشست با مسئولان عسلویه اظهار داشت: عسلویه از مهم‌ترین شهرستان‌ها در استان بوشهر و حتی کشور است و بخش عظیمی از گاز و نفت کشور در این منطقه تولید می‌شود.

وی از تولید ۶۰ درصد گاز کشور در شهرستان عسلویه خبر داد و افزود: بر اساس آمار موجود، با راه‌اندازی فازهای ۱۵ و ۱۶ پارس جنوبی، میزان تولید گاز در پارس جنوبی به ۴۲۰ میلیون متر مکعب افزایش یافت و هم‌اکنون ۶۰ درصد گاز کشور در عسلویه تولید و فرآورش می‌شود.

فرماندار عسلویه به اهمیت انتخابات هفتم اسفند ماه اشاره و خاطر نشان کرد: عسلویه بالاترین میزان مشارکت در انتخابات را در بین شهرستان‌های کشور دارد و امسال هم این مهم محقق می‌شود.

نادری با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص مشارکت همه اقوام و گروه‌ها در انتخابات تصریح کرد: پیام مهم انتخابات بیانگر غرور و افتخار ملی، اقتدار و همدلی و وحدت در همه زمینه‌ها خواهد بود که انجام مطلوب این مهم بیانگر مردم سالاری دینی خواهد بود.

رئیس کمیته اجرایی انتخابات شهرستان عسلویه با بیان اینکه اندیشه و خرد مردم تعیین‌کننده اصلح‌ترین فرد بر کرسی بهارستان خواهد بود تاکید کرد: تمام دستگاه‌های اجرایی باید زمینه برگزاری این دو انتخابات مهم را فراهم کنند و تمامی امکانات و خدمات خود را برای برگزاری باشکوه آن در اختیار مسئولین برگزاری این امر مهم قرار دهند.

نادری خاطر نشان کرد: مردم عسلویه در انتخابات اخیر بیشترین درصد مشارکت را به خود اختصاص داده‌اند و این نشان دهنده اهمیت بالای مشارکت در احقاق حقوق و خواسته‌های خود و همچنین علاقمندی به تعیین سرنوشت خویش است.

وی در ادامه با اشاره به مشکلات آب در شهرستان عسلویه گفت: مدیریت منابع آبی و قانونمندی دو ضرورت مهم در حوزه آب شهرستان است که باید توسط مردم و مسئولان رعایت شود.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ