خدمات صنعت نفت به مردم عسلویه ارتقا می‌یابد
تاريخ ارسال خبر : 15 ژانویه 2016 | ساعت 13:07 | کد خبر: 34533 | sv245 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” فرماندار عسلویه با اشاره به همراهی مردم عسلویه با صنعت نفت، گفت: خدمات صنعت نفت به مردم عسلویه ارتقا می‌یابد.نادری بخشدار

به گزارش خبرنگار “عسلویه نیوز” عبدالله نادری در نشست شورای اداری عسلویه اظهار داشت: رسیدگی به مشکلات و دغدغه‌های مردم مهم‌ترین اولویت دولت است و در شهرستان عسلویه در این مسیر نهایت توان و ظرفیت موجود را به کار می‌گیریم.

وی افزود: سرکشی به مناطق مختلف به منظور شناخت دغدغه‌های مردمی انجام می‌شود و بحمدالله تاکنون نتایج خوبی نیز در بر داشته است.

فرماندار عسلویه با اشاره به همراهی مردم عسلویه با صنعت نفت خاطر نشان کرد: مردم با فراهم کردن فضای مناسب کار و تلاش و همراهی با مجموعه‌های صنعتی مستقر در منطقه پرچم‌دار نهضت صنعتی در پایتخت انرژی کشور بوده‌اند، و این ریشه در همدلی و اعتقادات مردم شهرستان عسلویه دارد.

نادری با ارزشمند توصیف کردن خدمات صنعت نفت به محیط پیرامونی خود به ویژه در این شهرستان تصریح کرد: با توسعه و گسترش واحدهای صنعتی جدید زمینه اشتغال بیشتر جوانان متخصص و با انگیزه بومی در تمامی بخش‌های صنعتی فراهم می‌شود.

وی در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از تمامی تلاشگران عرصه صنعت کشور و تبریک به مناسبت افتتاح رسمی فازهای ۱۵ و ۱۶ پارس جنوبی در شهرستان عسلویه تاکید کرد: پیشرفت‌های صنعتی در بزرگترین قطب انرژی کشور روی می‌دهد که حاصل تعامل مثبت مردم با صنعت نفت است.

رئیس شورای اداری شهرستان عسلویه با اشاره به کاهش جهانی قیمت نفت اظهار کرد: با اتخاذ تدابیر مناسبی که در دولت تدبیر و امید روی داده است، توسعه بدون نفت در دستور کار قرار گرفته است.

وی ادامه داد: بر اساس گفته‌های رئیس جمهور حذف تدریجی توسعه بدون نفت در بودجه پیشنهادی سال آینده به ۲۵ درصد خواهد رسید و این رقم نشان دهنده تلاش جدی دولت بر اساس منویات رهبری و اجرای اقتصاد مقاومتی خواهد بود.

نماینده عالی دولت در شهرستان عسلویه ضمن قابل تقدیر دانستن سخنان دکتر روحانی مبنی بر اینکه مردم استان بوشهر باید توسعه را در محیط‌های پیرامون نفت گاز لمس کنند تصریح کرد: با تلاش دکتر سالاری استاندار بوشهر، در جریان افتتاح فازهای ۱۵ و ۱۶ پارس جنوبی در مورد مسائل کلان استان و توسعه در همه زمینه‌ها با رئیس جمهوری مذاکره شد تا روند اجرایی شدن طرح‌های پیشنهادی و نهایتا توسعه استان در همه زمینه‌ها شکل مطلوب‌تری به خود بگیرد.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ