کلینیک تخصصی تغذیه در پارس جنوبی افتتاح شد
تاريخ ارسال خبر : 16 ژانویه 2014 | ساعت 12:17 | کد خبر: 30513 | sv225 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” در آیینی با حضور مسئولان ارشد صنعت نفت، کلینیک تخصصی تغذیه در پارس جنوبی افتتاح شد.
کلینیک تخصصی تغذیه
به گزارش “عسلویه نیوز” بعد از ظهر امروز در آیینی با حضور مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت و جمعی از مسئولان پارس جنوبی، کلینیک تخصصی تغذیه در محل ساختمان مرکزی پالایشگاه اول افتتاح شد.

مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در این آیین اظهار داشت: ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم بومی و کارکنان صنعت نفت از اولویت‌های این سازمان است.

محمدجواد کیان افزود: کیفیت خدمات این سازمان در چند سال اخیر افزایش یافته و امیدواریم این روند تداوم داشته باشد.

وی با اشاره به اهمیت راه‌اندازی این کلینیک تخصصی گفت: یکی از مهم‌ترین مسائلی که امروز وجود دارد چاقی و افزایش وزن است.

کیان بیان کرد: این مرکز باید توصیه‌هایی برای تغییر نوع غذا در رستوران‌ها ارائه کند که شیوع چاقی گرفته شود.

مدیر عامل بهداشت و درمان صنعت نفت در ادامه اظهار داشت: قدم اول درمان، رژیم غذایی سالم و مناسب است و بعد به سراغ درمان برویم.

مسئول کلینیک تغذیه پارس جنوبی نیز با اشاره به اقدامات صورت گرفته ابراز داشت: ارائه مشاوره به ۳۵۰ نفر از کارکنان در مدت سه ماه گذشته، بازرسی از آشپزخانه‌ها، کنترل چربی و دیابت، ارائه رژیم تغذیه مناسب به کارکنان و ارائه برنامه رژیم درمانی خاص از جمله این اقدامات است.

محمد یوسفی راد افزود: برگزاری کلاس‌های آموزشی، شناسایی اشخاص در معرض خطر از طریق طب صنعتی، پیگیری وضعیت بیماران در مدت یکسال و برگزاری کلاس‌های ویژه تغذیه در کل مجتمع نیز از مهم‌ترین این اقدامات است.


نظرات کاربران 

یک پاسخ به "کلینیک تخصصی تغذیه در پارس جنوبی افتتاح شد"

  1. الف کاف گفت:

    البته همون طور که در گزارش هم آمده خدمات این مرکز تاکنون به ”کارکنان ” ارایه شده و قطعا خیری به مردم بومی منطقه نخواهد رسید و فقط آلودگی و گرانی ناشی از حضور شرکتی ها در شهر به ما خواهد رسید

ارسال یک پاسخ