یادواره شهدای شهرستان عسلویه برگزار شد
تاريخ ارسال خبر : 16 ژانویه 2014 | ساعت 12:33 | کد خبر: 30516 | sv204 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” یادواره شهدای عسلویه در آیینی باشکوه با حضور مردم و مسئولان این شهرستان برگزار شد.
یادواره شهدا
به گزارش”عسلویه نیوز” امام جمعه شهرستان عسلویه بعد از ظهر امروز در آیین گرامیداشت یادواره شهدای عسلویه اظهار داشت: شهدا با تقدیم جان خود برای حفظ اسلام و تثبیت نظام اسلامی فداکاری کردند و تکریم و پاسداشت خانواده شهدا امری لازم است.

حجت‌الاسلام سیدعلی هاشمی‌نژاد افزود: برگزاری این گونه مراسم‌ها گامی در تقویت معنویت و اخلاق اسلامی است و این روند باید تداوم یابد.

مدیر کل اوقاف استان بوشهر نیز ضمن تبریک هفته وحدت، با اشاره به مجاهدت‌های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس، برکات شهدا گمنام را در دو جنبه دنیوی و معنوی برشمرد.

حجت‌الاسلام مرتضی محمدیان افزود: علاوه بر ثمره دنیوی مجاهدت شهدا که همانا حفظ کیان مملکت اسلامی بود، در زمینه معنوی نیز ثمرات شهداء گمنام بعد از شهادت از نظر انتقال ارزش‌های هشت سال دفاع مقدس به نسل حاضر ملموس است.

فرماندار عسلویه نیز گفت: مردم عسلویه اعم از شیعه و سنی همواره در دفاع از اسلام و نظام اسلامی پیشتاز بوده‌اند و در مراسمات مختلف این مهم را ثابت کرده‌اند.

مجید محمودی افزود: شهدای گرانقدر بیشترین سهم را در موفقیت‌های نظام اسلامی دارند و باید دستاوردهای این عزیزان برای نسل جوان تبیین شود.

در ادامه مراسم، حاج آقا میرزایی از جانبازان و آزادگان جنگ تحمیلی به بیان خاطرات خود از دوران اسارت در اردوگاه‌های رژیم بعث عراق پرداخت.

در پایان مراسم نیز مدعوین با حضور در مزار شهدای گمنام منطقه ویژه پارس ضمن نثار گل و قرائت فاتحه با ارزش‌های آن گلگون کفنان تجدید پیمان کردند.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ