لزوم توسعه زیرساخت‌های گردشگری و توریستی در عسلویه
تاريخ ارسال خبر : 16 ژانویه 2014 | ساعت 18:36 | کد خبر: 30523 | sv182 | چاپ این مطلب

فرماندار عسلویه بر لزوم توسعه زیرساخت‌های گردشگری و توریستی در عسلویه تاکید کرد.فرماندار عسلویه
به گزارش “عسلویه نیوز”  مجید محمودی ظهر امروز در بازدید مسئولان از پروژه‌های عمران شهری عسلویه اظهار داشت: منطقه عسلویه از وضعیت خاصی برخوردار است و توسعه این منطقه مورد توجه مدیریت ارشد استان است.

وی افزود: تکمیل پروژه‌های عمران شهری از اولویت‌های مدیریت شهرستان است و با تلاش شورای اسلامی و شهرداری عسلویه در این مسیر گام‌های اساسی برداشته شده است.

فرماندار عسلویه بر لزوم توسعه زیرساخت‌های گردشگری و توریستی در عسلویه تاکید کرد و یادآور شد: با توجه به اینکه در ایام نوروز این منطقه میزبان جمع کثیری از هموطنان و سایر توریست‌های خارجی است باید نسبت به توسعه زیرساخت‌های گردشگری اهتمام ورزیم.

رئیس شورای اسلامی شهر عسلویه نیز با اشاره به اولویت‌بندی پروژه‌های عمرانی عسلویه خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه زمانبندی با رویکرد نگاه کارشناسی و همچنین برنامه‌های عمران شهری، در راستای جذب و تخصیص اعتبارات تملک دارایی باید گام‌های اساسی برداشته شود.

احمد بازیار به توانمندی شهردار جدید اشاره کرد و گفت: امیدواریم شهردار جدید که دارای تجربه‌های گرانبهایی در این زمینه دارد بتواند اهداف شورای اسلامی را به نحو احسن عملی کند.

رئیس شورای اسلامی شهرستان عسلویه نیز اظهار داشت: تمام سازوکارهای ما باید رضایت مردم و خداوند در آن وجود داشته باشد و با دقت در فرصت باقیمانده سال در سایه تعامل منطقی از منابع و امکانات موجود استفاده بهینه کرد.

علی دریانورد افزود: تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام باید در دستور کار مسئولان قرار گیرد و باید کاری کنیم که طرح‌های نیمه‌تمام تا پایان امسال تکمیل شوند.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ