ارائه عملکرد دولت به مردم یک تکلیف است
تاريخ ارسال خبر : 15 ژانویه 2017 | ساعت 10:47 | کد خبر: 35833 | sv256 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” معاون سیاسی، امنیتی و انتظامی استاندار بوشهر گفت: ارائه عملکرد دولت به مردم به‌عنوان یک تکلیف بر عهده مدیر است و باید برای آگاهی مردم اقدامات صورت گرفته را بازگو کرد.گراوند

به گزارش “عسلویه نیوز” عبدالکریم گراوند شنبه شب در شورای اداری شهرستان دیلم اظهار داشت: یکی از موارد مورد تاکید در دولت تدبیر و امید تکریم ارباب رجوع است.

وی افزود: مسئولین باید با سرلوحه قرار دادن این مهم با روی گشاده و استفاده از همه امکانات در راستای گره‌گشایی از مشکلات جامعه تلاش کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و انتظامی استاندار بوشهر بیان کرد: هدف نظام مقدس اسلامی خدمت به مردم است و مسئولین در تحقق این مهم نباید کوتاهی داشته باشند.

گراوند بیان کرد: در دولت تدبیر و امید تلاش شده تا در پست‌های مختلف مدیریتی از بدنه وزارت کشور استفاده شود و اکنون ۸۰ درصد از فرمانداران سراسر کشور از نیروهای وزارت کشور هستند.

وی تلاش در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی را یکی از اهداف دولت عنوان کرد و گفت: دولت در حوزه اقتصاد مقاومتی گام‌های خوبی را برداشته است تا از ظرفیت های داخلی بهره لازم گرفته شود.

معاون سیاسی، امنیتی و انتظامی استاندار بوشهر گفت: ارائه عملکرد دولت به مردم به‌عنوان یک تکلیف بر عهده مدیر است و باید برای آگاهی مردم اقدامات صورت گرفته را بازگو کنند.

وی خاطرنشان کرد: مدیران دولتی باید خدمات دولت تدبیر و امید را به خوبی به مردم معرفی کنند و در راستای اجرای سیاست های دولت همراه باشند./فارس


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ