اشتغال و آلودگی زیست محیطی مطالبات به حق مردم عسلویه است
تاريخ ارسال خبر : 16 ژانویه 2019 | ساعت 15:42 | کد خبر: 36540 | sv462 | چاپ این مطلب

🚨 *دو مطالبه جدی مردم شهرستان عسلویه در بحث اشتغال و آلودگی های زیست محیطی هر دو مطالبه جوانان و مردم عسلویه مطالباتی به حق است که باید به صورت جدی تا حصول نتیجه پیگیری شوند/ خصوصا در بحث آلودگی هوا حتما در سفری که ریاست محترم جمهور در آینده ای نزدیک به استان خواهند داشت این مسئله هم در جلسات رسمی و هم به صورت شخصی با ایشان طرح خواهد شد تا با انجام بررسی کارشناسانه و دقیق، شاهد بهبود شرایط و کاهش آلودگی ها باشیم.*C14ECF67-CCA9-464B-B08B-713DBADDCB08

🔻”عسلویه نیوز”عادل دهدشتی مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر در مراسم معارفه بخشدار مرکزی شهرستان عسلویه با اشاره به نقش ویژه جوانان در گره گشایی از مشکلات در حوزه های مختلف، گفت: جوانان می توانند با تکیه بر انرژی جوانی و با بکارگیری ایده های نو و خلاقانه، بسیاری از معضلاتی را که امروز در سطوح مختلف با آن روبرو هستیم، حل کنند.
🔹️دهدشتی با تاکید بر اینکه استفاده از جوانان نباید به شعارها محدود شود، ادامه داد: نگاه استاندار محترم نیز به استفاده از جوانان در سطوح مختلف است که این مهم را می توان در انتصابات اخیر بخشداران و معاونین فرمانداران استان به خوبی مشاهده کرد.
🔹️وی ادامه داد: باید پذیرفت در شرایط فعلی، تنگناهای اقتصادی مردم را با مشکلات معیشتی مواجه کرده است که در این میان بخشداران به عنوان افرادی که صف نخست نیروهای اجرایی دولت به حساب می آیند، با توجه به ارتباط نزدیک تری که با مردم دارند، می توانند با وقت و انرژی مضاعف در راستای ایجاد رضایتمندی در مردم حرکت کرده و با عملکرد خوب خود، نسبت به ایجاد امیدواری بیشتر در جامعه اقدام کنند.
🔹️مدیرکل سیاسی استانداری با تاکید بر لزوم کاهش فاصله میان مردم و مسئولان گفت:استاندار محترم در یک سال گذشته در هر شهرستان حداقل ۴ نوبت با برنامه ریزی و بارها بدون برنامه ریزی حضور پیدا کرده اند که غالبا برای برقراری ارتباط نزدیک تر با مردم و با رویکردی اقتصادی در جهت بهبود وضعیت معیشتی مردم استان بوده است.
عادل دهدشتی در ادامه افزود:این سفرها قطعا دستاوردهایی قابل توجه را در غالب مصوبات، برای شهرستان ها به دنبال خواهد داشت و تاکید استاندار محترم نیز بر اجرایی شدن تمام مصوبات و وعده های داده شده در سفرهای شهرستانی است.
🔹️دهدشتی با اشاره به ظرفیت های بالای شهرستان عسلویه در حوزه های مختلف، ادامه داد:شهرستان عسلویه جدا از صنایع نفت و گاز، دارای ظرفیت های بینظیری است که صنعت گردشگری یکی از مهمترین آنهاست.
🔹️وی افزود: دولت در سال آینده بودجه بسیار خوبی را در حوزه گردشگری پیشبینی کرده که با نگاه مثبتی که از معاون عمرانی استانداری و مدیران مربوطه سراغ دارم، شهرستان عسلویه می تواند با برنامه ریزی صحیح، اتفاقات بسیار خوبی را در حوزه گردشگری روستایی و بومگردی شاهد باشد.
🌐 *با عسلویه نیوز همراه باشید.*
https://t.me/assalouyehnews


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ