نیازمند ایجاد اعتماد ما بین مردم و صنعت نفت در شهرستان عسلویه هستیم
تاريخ ارسال خبر : 16 ژانویه 2022 | ساعت 15:30 | کد خبر: 37035 | sv537 | چاپ این مطلب

فرماندار عسلویه در دیدار با معاون اقتصادی سازمان بازرسی کل کشور گفت: نیازمند ایجاد اعتماد ما بین مردم و صنعت نفت در شهرستان عسلویه هستیم.

به گزارش پایگاه خبری عسلویه نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری عسلویه صبح امروز یکشنبه سید علی هاشمی فرماندار عسلویه در دیدار با دکتر علی اصغرپور معاون اقتصادی سازمان بازرسی کل کشور مطرح کرد: نیازمند ایجاد اعتماد ما بین مردم و صنعت نفت، گاز و پتروشیمی های مستقر در شهرستان عسلویه هستیم.

هاشمی با بیان اینکه جعیت سرشماری در سال ۱۳۹۵ با جمعیت موجود بسیار متفاوت است اظهار داشت: مردم عزیز شهرستان عسلویه از کمبود آب به شدت در زحمت هستند، همچنین ایشان به ایجاد اشتغال و اهتمام به مصوبه بکارگیری ۵۰ درصد متقاضیان بومی اشاره و از مهمترین گلایه های مردم به ویژه جوانان برشمردند.

وی در فرازی از سخنان خود گفت: حل مشکل حقوقی فی ما بین بعضی از پتروشیمی ها می تواند موجب تسریع در ایجاد اشتغال جوانان گردد.

هاشمی در ادامه با اشاره به بوی مشمیز کننده میعانات گازی واقع در مخازن هشت گانه ضلع شرقی شهر عسلویه و خطرهای موجود درخواست اتخاذ تدابیر و همکاری با شرکت های شیرین سازی میعانات گازی جهت رفع آلایندگی ها نمود./ عسلویه نیوز

 به عسلویه نیوز بپیوندید
https://chat.whatsapp.com/FbIIANI5vav9lLlHJXRxBD
با عسلویه نیوز همراه باشید.
‏http://t.me/assaluyehnews
 به اینستاگرام عسلویه نیوز بپیوندید
http://instagram.com/assalouyehnews.officia

 


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ