- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

شبکه ریلی منطقه ویژه پارس میان عسلویه _ بوشهر و جم توسعه می یابد

با موافقت کارگروه فرهنگی رفاهی منطقه ویژه پارس که با حضور مدیران ارشد توسعه منابع انسانی وزارت نفت و شرکت ها و سازمان های مستقر در منطقه ویژه پارس تشکیل شد، ضرورت توسعه شبکه ریلی میان عسلویه _ بوشهر و جم، مورد موافقت قرار گرفت.

به گزارش عسلویه نیوز به نقل از  موج به نقل از اداره کل روابط عمومی وزارت نفت، مشکلات، مسائل و نیازهای توسعه ظرفیت های منابع انسانی در منطقه ویژه پارس در قالب شش کارگروه آسیب های اجتماعی و بهداشت و درمان، ایمنی بهداشت و محیط زیست، اسکان، فوق العاده ها و مزایا، کارگروه ساختار و سازمان و کارگروه فرهنگی، رفاهی و اجتماعی با حضور سرپرست تدوین و هماهنگی مقررات اداری و استخدامی، مدیرکل آموزش، نیروی انسانی و توسعه مدیریت، مدیرکل بهره وری و توسعه کارآفرینی، مدیران منابع انسانی چهار شرکت اصلی و مدیران عامل شرکت های مستقر در منطقه ویژه پارس مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
در جمع بندی نهایی مصوبات کارگروه فرهنگی، رفاهی و آموزشی، مطالعه توسعه شبکه های ریلی شامل، شتاب دهی در پروژه راه آهن عسلویه _ بوشهر به منظور آسان سازی آمد و شد کارکنان و توسعه صنعت گردشگری، همچنین ضرورت احداث خط ریلی بین کمپ های کارکنان و تاسیسات عملیاتی در عسلویه و جم، با توجه به تاثیرگذاری آن در کاهش مصرف سوخت و انرژی و هزینه جابجایی کارکنان، مورد موافقت قرار گرفت.
همچنین طبق مصوبات کارگروه یاد شده، مقرر شد مجوز استفاده از امکانات داخلی و شرکتی برای شرکت های تابعه صنعت نفت در منطقه عسلویه، برای ارائه تسهیلات رفاهی و تفریحی برای کارکنان و خانواده آنان داده شود.
طبق مصوبات کارگروه فرهنگی، رفاهی و آموزشی، ارائه مجوز برگزاری المپیادهای ورزشی ویژه کارکنان و خانواده آنان در منطقه ویژه تصویب شد.
شش کارگروه یاد شده که با موافقت وزیر نفت و دستور معاون وزیر نفت در توسعه منابع انسانی و مدیریت، با هدف بررسی موانع و مشکلات توسعه ظرفیت های نیروی انسانی با معرفی نمایندگان چهار شرکت اصلی و شرکت های حاضر در منطقه ویژه پارس تشکیل شد، در هفته آینده، دیگر مصوبات کارگروه های فرعی را بررسی می کنند.