خدمات واقعی دولت باید به مردم اطلاع‌رسانی شود
تاريخ ارسال خبر : 16 ژانویه 2017 | ساعت 12:02 | کد خبر: 35837 | sv259 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” فرماندار دیلم با بیان اینکه باید از فرصت دهه فجر برای بیان اقدامات و عملکرد‌ها استفاده کرد، گفت: باید خدمات این دولت همراه با واقعیت به مردم گفته شود.فرماندار عسلویه

به گزارش”عسلویه نیوز” حسن اسماعیلی امروز در آیین تودیع و معارفه بخشدار مرکزی دیلم اظهار داشت: یکی از عواملی که موجب توسعه یک شهرستان می‌شود همدلی و اتحاد بین مسؤولین است که در شهرستان دیر شاهد این فضای دوستی هستیم.

وی افزود: با توجه به اینکه امید یکی از شعارهای این دولت است لذا در این شهرستان تلاش شد با حل مشکلات مردم امید را در جامعه رواج دهیم.

فرماندار دیلم با بیان اینکه گسترش نشاط در جامعه یکی دیگر از فعالیت‌های ما در این شهرستان بوشهر خاطرنشان کرد: برنامه‌های فرهنگی و جمعی خوبی در این زمینه در دیلم اجرا شده است.

اسماعیلی با اشاره به پروژه‌های اولویت‌دار و مهم در این شهرستان خاطرنشان کرد: پروژه جاده گناوه- دیلم یکی از پروژه نه تنها مورد نیاز این دو شهرستان‌ها بلکه جزء جاده‌های پر تردد استان است.

وی ادامه داد: استانداری بوشهری بالغ بر ۴۵ میلیارد تومان به این پروژه اختصاص داده است که تا پایان سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

فرماندار دیلم با بیان اینکه با اجرای طرح تحول سلامت در این شهرستان شاهد تحولات خوبی در این بخش بودیم، خاطرنشان کرد: در سال‌های گذشته در این شهرستان تنها یک متخصص وجود داشت اما اکنون هفت متخصص در این شهرستان مستقر هستند.

اسماعیلی گفت: با توجه به درپیش بودم ایام دهه فجر، برای برگزاری هر چه بهتر برنامه‌های پیروزی انقلاب کمیته‌های مختلفی در شهرستان دیلم تشکیل خواهد شد.

وی با بیان اینکه باید از فرصت دهه فجر برای بیان اقدامات و عملکردها استفاده کرد، افزود: باید خدمات این دولت همراه با واقعیت به مردم گفته شود.

فرماندار دیلم افزود: برجام حاصل تدبیر رهبری، صبر مردم و مردان دیپلماسی این دولت هستیم که یکی از آثار آن رفع تحریم خطوط هوایی برای نخستین بار پس از پیروزی انقلاب است.

بر اساس این گزارش، در پایان با حضور معاون سیاسی، امنیتی و انتظامی استاندار بوشهر از زحمات درویشی بخشدار سابق مرکزی شهرستان دیلم تقدیر به عمل آمد و باقر گله گیر به عنوان بخشدار مرکزی دیلم معرفی شد./فارس


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ