دستگاه ها آمادگی لازم برای میزبانی از مهمانان نوروزی داشته باشند
تاريخ ارسال خبر : 17 ژانویه 2018 | ساعت 14:23 | کد خبر: 36441 | sv445 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” علی رحمانی معاون عمرانی فرماندار عسلویه خواستار آمادگی دستگاه ها برای میزبانی از مهمانان نوروزی شد.ستاد سفر

به گزارش “عسلویه نیوز” علی رحمانی معاون عمرانی فرماندار در جلسه ستاد تسهیلات سفر شهرستان عسلویه ضمن تسلیت جان باختن تعدادی از هموطنان عزیزمان در سانحه کشتی نفت کش سانچی اظهار داشت:باید قدردان همه کسانی باشیم که با فدا کردن جان خود در راه خودکفایی و پیشرفت کشور گام برمیدارند.

رحمانی در ادامه بر لزوم آمادگی برای میزبانی از مهمانان در ایام نوروز تاکید و خاطر نشان کرد:باید با توجه به جایگاه مهم شهرستان عسلویه و فرهنگ عمیق مهمان نوازی مردمان این شهرستان میزبانی آبرومندانه ای از هموطنان عزیزمان داشته باشیم.

علی رحمانی نعمت امنیت در شهرستان را ارزشمند و اسکان بیش از۱۲۰ هزار نفر درایام نوروز به شهرستان را در سایه این موهبت دانست و افزود:باید امنیت را در زمینه های مختلف برای مهمانان به ارمغان بیاوریم و این امر نیازمند نظارتی همگانی و بین دستگاهی است.

معاون فرماندار عسلویه معرفی جاذبه های گردشگری شهرستان را بسیار مهم دانست و افزود:باید عسلویه را به عنوان مرکز مهم گردشگری به هموطنان معرفی کرد.

وی بیان کرد: از همه اعضاء ستاد انتظار داریم با هماهنگی بین دستگاهی مانند سالهای گذشته امکان سفر ایمن را برای هموطنان فراهم سازند.
🌐 با عسلویه نیوز بروز باشید.
https://t.me/assalouyehnews


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ