نیروهای بیمارستان از نیروهای بومی شهرستان عسلویه تامین شود
تاريخ ارسال خبر : 18 ژانویه 2014 | ساعت 8:18 | کد خبر: 30533 | sv173 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” امام جمعه عسلویه گفت: دشمنان اسلام با تفرقه، اختلاف و ایجاد نزاع و جنگ‌های قبیله‌ای وحدت مسلمین را نشانه رفته‌اند
امام جمعه عسلویه
به گزارش “عسلویه نیوز” حجت الاسلام سید علی هاشمی‌نژاد در خطبه‌های نماز جمعه عسلویه با سفارش نمازگزاران به رعایت تقوی الهی، تقوا را کلید رستگاری دانست و گفت: رعایت تقوا زمینه پیشرفت و کمال انسان را در همه زمینه‌ها را فراهم می‌کند.

وی، توجه به اخلاق و منش پیامبر اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) را مورد تاکید قرارداد و گفت: برای پیشرفت و ترقی در تمامی زمینه‌ها الگو برداری از پیامبر اسلام(ص) و امامان معصوم(ع)  لازم و ضروری است.

هاشمی‌نژاد با تبریک هفته وحدت، رمز موفقیت اسلام و نظام اسلامی ایران را در سایه وحدت دانست و گفت: تنها وحدت نباید بین شیعه و سنی ملاک قرار گیرد بلکه وحدت مسلمانان در همه زمینه‌ها باید مدنظر باشد.

امام جمعه عسلویه با تاکید بر این نکته که دشمنان اسلام وحدت مسلمین نشانه رفته‌اند خاطرنشان کرد: نزاع، کشتارها و اختلاف افکنی‌هایی که امروز در جای جای سرزمین‌های اسلامی مشاهده می‌شود عامل اصلی آن توطئه امریکا و ایادیش است.

وی به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع مردم قم پرداخت و با بیان اینکه دشمنان اسلام هیچ وقت دست از دشمنی خود برنمی‌دارند تصریح کرد: همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی بیان کردند کسی دچار توهم نشود دشمنان اسلام از دشمنی خود دست بردار نیستند و مسئولان لبخند دشمنان را نباید جدی بگیرند.

امام جمعه عسلویه  بر توجه به تامین کادر بیمارستان عسلویه از نیروهای بومی منطقه عسلویه تاکید کرد و گفت: در آستانه راه‌اندازی بیمارستان عسلویه هستیم که لازم است  نیروهای این بیمارستان از نیروهای بومی شهرستان عسلویه تامین شود.

هاشمی‌نژاد بر عملی شدن وعده‌های مسئولان تاکید کرد و افزود: مسئولان یا وعده ندهند یا اینکه پای عملی کردن وعده‌های خود بایستند.

وی با بیان اینکه استاندار بوشهر باید امید و تدبیر در جامعه فراهم کند گفت: جنابعالی که در دولت تدبیر و امید مسئولیت دارید بجا و شایسته است که امید مردم استان بوشهر را به نظام و این دولت بیشتر کنید که با تلاش خالصانه و صادقانه این مهم محقق می‌شود.

امام جمعه عسلویه با بیان اینکه برخی سایت‌ها سخنرانی‌‌ها، خطبه‌ها و صحبت‌ها را تحریف می‌کنند تاکید کرد: آنان بدنبال مطالب مشتری پسند هستند که از این تربیون به این افراد تذکر می‌دهم دست از این نوع برنامه‌ها بردارند و فضا را آشفته نکنند.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ