شادی مردم از ارتقای عسلویه به شهرستان
تاريخ ارسال خبر : 18 ژانویه 2013 | ساعت 20:19 | کد خبر: 23762 | sv171 | چاپ این مطلب

امام جمعه عسلویه با اشاره به ارتقای عسلویه به شهرستان گفت: ارتقای عسلویه به شهرستان موجبات شادی مردم شده است.

به گزارش” عسلویه نیوز” حجت‌الاسلام سید علی هاشمی‌نژاد در خطبه‌های امروز نماز جمعه عسلویه با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: اسلام کامل‌ترین دین و قرآن کامل‌ترین کتاب است و تبعیت از دستورات اسلام رمز سربلندی در دنیا و آخرت است. امام-جمعه-عسلویه

وی با تاکید بر لزوم رعایت تقوای الهی خاطرنشان کرد: باید در زندگی از گناه و ناپاکی پرهیز کنیم و با تقوا و پرهیزگاری مسیر سعادت را طی کنیم.

امام جمعه عسلویه با تسلیت سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع) بیان داشت: امروز باید جوانان با الگوبرداری از زندگی ائمه اطهار(ع) و بزرگان دین به سمت زندگی صحیح گام بردارند.

هاشمی‌نژاد همچنین به فرازهایی از بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با حفاظت اطلاعات نیروهای مسلح اشاره کرد و افزود: اجرای کامل دستورات مقام معظم رهبری موجبات پیشرفت و رشد روزافزون می‌شود.

امام جمعه عسلویه اذعان داشت: دشمنان با سنگ‌اندازی برای جلوگیری از پیشرفت و توسعه کشور تلاش می‌کنند و جوانان ما و مسئولان باید در برابر توطئه‌های دشمنان ایستادگی کرده و راه را برای پیشرفت بیشتر فراهم کنند.

وی در ادامه با اشاره به ارتقای عسلویه به شهرستان گفت: مصوبه دولت در ارتقای عسلویه به شهرستان امر ارزشمند است که موجبات شادی مردم را فراهم کرده است.

امام جمعه عسلویه یادآور شد: وقتی می‌بینیم مردم شاد هستند ما نیز شاد هستیم و امیدوار هستیم با ارتقای عسلویه به شهرستان شاهد پیشرفت و رشد بیشتر منطقه باشیم.

هاشمی‌نژاد با اشاره به سخنان رئیس جمهور در مجلس افزود: حضور رئیس جمهور در مجلس و سخنان ایشان قدم ارزشمندی برای اتحاد مسئولان بود و همه باید در راستای ایجاد وحدت و همدلی تلاش کنیم.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ