مسئولیت اجتماعی صنعت نفت در پارس‌جنوبی حساس است
تاريخ ارسال خبر : 18 ژانویه 2013 | ساعت 20:27 | کد خبر: 23765 | sv177 | چاپ این مطلب

مدیر منابع انسانی شرکت ملی نفت ایران گفت: مسئولیت اجتماعی صنعت نفت در منطقه‌ای مهم و حساس مانند پارس، به دلیل فعالیت‌های اولویت‌دار حساس و مهم است.

به گزارش” عسلویه نیوز” عباس خنیفر پیش از ظهر امروز در نشست کار گروه ساماندهی خدمات پشتیبانی از طرح توسعه میدان گازی پارس‌جنوبی در منطقه ویژه پارس اظهارپارس حنوبی4 داشت: صنعت نفت برای رفاه و آسایش کارکنان خدمات متنوعی ارائه کرده و امیدوار هستیم در این راستا به وظایف محوله به خوبی عمل کنیم. 

وی افزود: افزایش کیفیت خدمات مورد تاکید قرار دارد و امسال در این مسیر اهتمام جدی داریم.

این مسئول بر لزوم ساماندهی ارائه خدمات در پایتخت انرژی کشور با حفظ وحدت رویه تاکید کرد و یادآور شد: برای رسیدن به این مهم از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم.

مدیر منابع انسانی شرکت ملی نفت ایران تصریح کرد: همانگونه که بر اساس تعالیم اسلام، انسان‌ها به صرفه جویی توصیه می‌شوند، باید این مهم را در تمام شئونات سرلوحه خود قرار دهیم؛ ضمن اینکه طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، صنعت نفت مکلف بر صرفه‌جویی و حفظ منابع مالی است.

خنیفر ادامه داد: شرایط حاضر می‌طلبد که همه شرکت‌ها در هزینه‌ها صرفه‌جویی کنند؛ در این راستا کارگروهی تشکیل شده تا راهکارهای مناسب برای ساماندهی ظرفیت‌ها و وضعیت بسیاری از مسائل مهم در زمینه ارائه خدمات رفاهی، آموزشی و پژوهشی را ارائه دهد.

وی یادآور شد: در منطقه‌ای مهم و حساس مانند منطقه ویژه پارس، به دلیل فعالیت‌های اولویت‌دار صنعت نفت، مسئولیت اجتماعی صنعت نفت نیز در این منطقه حساس و مهم است.

این مسئول اذعان داشت: سازمان منطقه ویژه پارس به دلیل ساختار و ماموریت تعریف شده، وظایف کلان و بسیار سنگینی به عهده دارد که باید در این زمینه حمایت شود.

خنیفر افزود: ارائه خدمات مطلوب و بهینه به شرکت‌های مستقر در منطقه ویژه پارس در زمینه خدمات پروازی و برگزاری مراسم‌ها و همایش‌ها از اهداف این نشست است.

وی بیان داشت: بهینه‌سازی ظرفیت‌های موجود و تلاش برای یکپارچه‌سازی فعالیت‌های پشتیبانی از طرح توسعه میدان گازی

پارس‌جنوبی نیز از دیگر اهداف این نشست است.

در این نشست که با حضور مدیران ارشد پارس‌جنوبی برگزار شد هر کدام از مسئولان نیز به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود برای ارائه خدمات بیشتر و بهتر پرداختند.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ