انتقاد امام جمعه جم از به‌کارگیری بازنشسته‌ها در برخی شرکت‌های پارس‌جنوبی
تاريخ ارسال خبر : 18 ژانویه 2013 | ساعت 20:37 | کد خبر: 23768 | sv160 | چاپ این مطلب

امام جمعه جم از به‌کارگیری بازنشسته‌ها در برخی شرکت‌های پارس جنوبی انتقاد کرد.

امام جمعه حم

 

به گزارش “عسلویه نیوز”  حجت‌الاسلام محمد گنجی در خطبه‌های امروز نماز جمعه جم با تسلیت سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع) اظهار داشت: الگوبرداری از سیره ائمه اطهار(ع) امری لازم است.
وی با تبریک آغاز امامت امام زمان(عج) افزود: در زمان غیبت امام زمان(عج)، اطاعت از ولی فقیه امری لازم است و همه باید در مسیر ولایت فقیه حرکت کنیم و دستورات ایشان را عملی کنیم.

امام جمعه شهرستان جم، هفته وحدت را تبریک گفت و خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) با تدبیر شایسته خود نسبت به نامگذاری ۱۲ تا ۱۷ ربیع‌الاول به نام هفته وحدت اقدام کرد که این امر در تقویت شیعه و سنی بسیار تاثیرگذار بوده است.

گنجی تصریح کرد: اگر تمام کشورهای اسلامی پایبند به وحدت و همبستگی باشند بر تمام مشکلات فائق می‌آیند و دشمنان برای ایجاد شکاف بین مسلمانان تلاش می‌کنند.

این مسئول اضافه کرد: امروز متاسفانه در کشورهای اسلامی اختلافات زیادی ایجاد شده و در عراق و سوریه شاهد اختلاف‌افکنی توسط دشمنان هستیم.

امام جمعه شهرستان جم اضافه کرد: دشمنان می‌خواهند جریان سوریه را به عراق بکشانند و اختلافات را بیشتر کنند که مسلمانان باید با شناخت توطئه دشمنان نسبت به تقویت وحدت و همدلی اهتمام ورزند.

گنجی در ادامه با تجلیل از مجلس در تصویب ممنوعیت دوشغله بودن گفت: کسانی که دوشغله هستند باید از یکی از مشاغل خود استعفا دهند.

وی با انتقاد از به‌کارگیری بازنشسته‌ها در برخی شرکت‌های پارس جنوبی متذکر شد: برخی شرکت‌ها در پارس جنوبی از نیروهای بازنشسته استفاده می‌کنند که این امر برای فرار از واریز بیمه است و به هیچ وجه پسندیده نیست.

امام جمعه شهرستان جم همچنین با اشاره به سخنان رئیس جمهور در مجلس اذعان داشت: تعامل بین دولت و مجلس ارزش و اهمیت زیادی دارد و مسئولان به جای اختلاف‌افکنی باید با همدلی و وحدت و تعامل برای رفاه و آسایش مردم اهتمام ورزند.

این مسئول با اشاره به سفر ارزشمند آیت‌الله‌العظمی نوری‌همدانی به استان بوشهر متذکر شد: آیت‌الله صفایی بوشهری امام جمعه بوشهر و مهندس حسنوند استاندار ارزش‌مدار بوشهر تلاش بسیار خوبی برای برپایی این سفر داشتند و این سفر برکات زیادی برای استان بوشهر داشت.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ