اختراع دستگاه «تمیزکننده‌ فیلترهای هوای ورودی توربوژنراتور» در پالایشگاه چهارم
تاريخ ارسال خبر : 18 ژانویه 2013 | ساعت 20:44 | کد خبر: 23771 | sv494 | چاپ این مطلب

مدیر نیروگاه متمرکز گازی پالایشگاه چهارم پارس جنوبی از اختراع دستگاه «تمیزکننده‌ فیلترهای هوای ورودی توربوژنراتور» در پالایشگاه چهارم پارس جنوبی خبر داد.

 

 
پارس جنوبی

به گزارش”عسلویه نیوز”  انوشیروان کوهپایه صبح امروز در بازدید از فازهای شش و هفت و هشت پارس جنوبی اظهار داشت: مجتمع گاز پارس جنوبی با تولید ۴۴ درصد گاز کشور نقشی مهم و اساسی در تامین سبد انرژی کشور دارد.

وی افزود: در سال تولید ملی با همکاری و همت متخصصان داخلی به نتایج بسیار خوبی رسیده‌ایم که امیدوار هستیم این روند تداوم داشته باشد.

مدیر نیروگاه متمرکز گازی پالایشگاه چهارم پارس جنوبی از اختراع دستگاه «تمیزکننده‌ فیلترهای هوای ورودی توربوژنراتور» در پارس جنوبی خبر داد و خاطرنشان کرد: کارکنان نیروگاه متمرکز گازی پالایشگاه چهارم پارس جنوبی، توانستند دستگاه «تمیزکننده‌ فیلترهای هوای ورودی توربوژنراتور» را اختراع کنند.

کوهپایه با اشاره به اختراع انجام شده در این نیروگاه گازی تصریح کرد: نیروگاه گازی پالایشگاه چهارم با ۲۵ نفر از نیروهای رسمی SPGC و ۱۰ نفر نیروی قرارداد مستقیم با سطح تحصیلات لیسانس و بالاتر همیشه در حال تلاش برای انجام کارها به صورت علمی و آکادمیک بوده و زمستان امسال ثمره‌ تلاش و کار آکادمیک در قالب کارگروه‌های مختلف منجر به ساخت دستگاه «تمیزکننده‌ فیلترهای هوای ورودی توربوژنراتور» شده است.

وی اضافه کرد: کارگروه ساخت این دستگاه شامل مهندس سهرابی، مهندس کاظمی و خود بنده بوده که هم مورد تشویق مدیریت مجتمع قرار گرفته و هم مقاله‌ تهیه شده از مراحل انجام این اختراع در دومین سمینار تولید پایدار گاز که در سال آینده در شهر شیراز برگزار می‌شود، پذیرفته شده است.

مدیر نیروگاه متمرکز گازی پالایشگاه چهارم مجتمع گاز پارس جنوبی بیان کرد: در حال حاضر در نیروگاه گازی پالایشگاه چهارم یک کارگروه معین در زمینه‌ امکان پارالل کردن و موازی کردن توربین‌های گازی مجتمع و ایجاد و انتخاب یک مرکز دیسپچینگ برق مشغول به مطالعه تفصیلی و جمع‌آوری اطلاعات است که به زودی این کار نیز به ثمر خواهد نشست.

کوهپایه اذعان داشت: از تمام توان و پتانسیل موجود برای پیشرفت و توسعه پارس جنوبی بهره می‌بریم و هیچ فرصتی را هدر نمی‌دهیم.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ