شهرستان شدن عسلویه حاصل قدوم پربرکت مقام معظم رهبری است
تاريخ ارسال خبر : 18 ژانویه 2013 | ساعت 23:41 | کد خبر: 23777 | sv274 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” شیخ ابراهیم محمدی خطیب جمعه ی اهل سنت شهر عسلویه در خطبه ی امروز خود در رابطه با شهرستان شدن عسلویه و چالشهای پیش رو در حضور نمازگزاران به ایراد سخن پرداخت.ملا ابراهیم محمدی

به گزارش خبرنگار “عسلویه نیوز” امام جمعه اهل سنت عسلویه در خطبه های نماز جمعه امروز با دعوت مردم به تقوای الهی و تاکید بر اجرای واجبات و فرایض دینی به ارتقاء عسلویه از بخش به شهرستان اشاره و اظهار داشت: ارتقاء بخش عظیم عسلویه به شهرستان در حقیقت هدیه ای از جانب خداوند و برکات قدوم مقام معظم رهبری به این منطقه است که جا دارد تقدیر و تشکر و امتنان خود را نسبت به مقام معظم رهبری ابراز نمایم و همچنین اعلام نمایم تک تک اهالی این منطقه از ارتقاء این بخش به شهرستان که آرزوی دیرینه و به حق آنهاست شادمان و شکرگذار دولت خدمتگذار می باشند.

وی افزود: همچنین از دولت دهم دولت خدمتگذار و شخص رئیس جمهور و همچنین استاندار محترم ، معاونت سیاسی و همه ی مسئولینی که در این اتفاق خجسته نقش داشتند تشکری ویژه دارم و امیدوارم ارتقاء این بخش مایه ی خوشحالی و نشاط و پیشرفت منطقه باشد.

شیخ ابراهیم محمدی در ادامه با اشاره به استقرار ادارات با توجه به شهرستان شدن در عسلویه تصریح کرد: طبیعتا با شهرستان شدن عسلویه ادارات گوناگون و مختلفی در منطقه استقرار می یابند و انتظار مردم شهرستان از مسئولین ، شورای بخش ، دهیاری ها و شورای های شهر و روستا این است که به جوانان بومی تحصیل کرده و فهیم و با استعداد منطقه توجه بیشتری نشان دهند تا بتوانند در ادارات شهرستان مشغول به کار شوند. جوانان شهرستان ما اگر از جوانان دیگر شهرستان ها و استان ها بهتر نباشند قطعا از آنها کمتر نیستند و مسئولین امر این مورد را مد نظر داشته باشند و از حقوق این جوانان برای استخدام در ادارت جدید دفاع کنند.

امام جمعه ی اهل سنت عسلویه در ادامه گفت: در بیشتر مواقع در مراجعه به ادارات احساس غریبی میکنیم که امیدواریم با همت مسئولین این امر برطرف شود. و در آخر اینکه ما دوستدار استخدام همه جوانان تحصیل کرده این شهرستان هستیم.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد مسئولین دست جوانان این مرز و بوم را گرفته و کمک و یار آنها برای یک مرحله ی جدید در شهرستان باشند.


نظرات کاربران 

۳ پاسخ به "شهرستان شدن عسلویه حاصل قدوم پربرکت مقام معظم رهبری است"

  1. دختری از عسلویه گفت:

    من دختر جوانی از ده/روستا/بخش/شهر/شهرستان/عسلویه هستم من نمی خواهم این همه لقب به عسلویه بدهید کمی هوای پاک ویخو.رده امکانات بدهید از سرمان هم زیاد است .

  2. دختری از عسلویه گفت:

    همه ی جوان های تلاشگر عسلویه را دوست دارم ودست یکایک آنها را می بوسم امیدوارم همیشه در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی به تلاش , کار وفعالیتهای مثبت و خیر خواهانه ادامه دهند . با تشکر از مدیران زحمتکش سایت بسیار ممنونم

  3. محمد گفت:

    من مدت ۳ سال است که در بیدخون ساکن هستم این روستا در سایه عسلویه گم شده است چرا؟ مشکل بی آبی+مشکل خیابانها آسفالت نشده+سگهای ولگرد+نداشتن سطل زباله +نبود بهداشت عمومی و………

ارسال یک پاسخ