عسلویه نماد وحدت شیعه و سنی است
تاريخ ارسال خبر : 19 ژانویه 2014 | ساعت 21:48 | کد خبر: 30570 | sv162 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” امام جمعه عسلویه گفت: عسلویه نماد وحدت شیعه و سنی است.
امام جمعه عسلویه
به گزارش”عسلویه نیوز” حجت‌الاسلام سید علی هاشمی‌نژاد پیش از ظهر امروز در آیین افتتاح نمازخانه مرکزی پارس جنوبی با تبریک فرا رسیدن میلاد پیامبر (ص) و امام جعفر صادق (ع) اظهار داشت: از تمامی عزیزانی که برای برپایی این نمازخانه تلاش کرده‌اند تشکر و قدردانی می‌کنیم.

وی به حدیثی از امام جعفر صادق (ع) اشاره کرد و افزود: آن حضرت فرمودند “کسی که در خودش یک برتری ببیند و احساس برتری بر دیگران بکند از مستکبران است”.

امام جمعه عسلویه تکبر و خود برتر بینی را از خصایص رذیله برشمرد و خاطر نشان کرد: در مقابل افرادی که برای خدا تواضع می‌کنند خدا آنها را بالا می‌برد.

هاشمی‌نژاد ابراز داشت: ایمان، اخلاص و تواضع از ویژگی‌های یک انسان متعالی است و همه باید ایمان واقعی به خالق یکتا داشته باشند.

امام جمعه عسلویه با اشاره به فرا رسیدن هفته وحدت گفت: انشاء‌الله هفته وحدت مایه وحدت دل‌های مسلمین شود زیرا پیامبر (ص) خود کانون یکرنگی و یکدلی بوده است.

هاشمی‌نژاد با اشاره به توطئه‌های دشمنان برای ایجاد اختلاف در بین شیعه و سنی اضافه کرد: دشمنان برای ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی سرمایه‌گذاری کرده‌اند که البته با بصیرت بالای مردم به اهداف خود نمی‌رسند.

وی افزود: عسلویه نماد وحدت شیعه و سنی است و امروز برادران و خواهران شیعه و اهل سنت در آرامش و با وحدت مثال‌زدنی کنار همدیگر زندگی می‌کنند.

بر اساس این گزارش، پیش از ظهر امروز نمازخانه مرکزی امیرالمومنین علی‌ابن‌ابی‌طالب (ع) ساختمان مرکزی با حضور مدیران و کارکنان مجتمع افتتاح شد.

سیدکریم موسوی قاری بین‌المللی قرآن کریم نیز در این مراسم آیاتی را از قرآن تلاوت کرد و حضار را به فیض رساند.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ