برجام پیروزی منطق و تدبیر بود
تاريخ ارسال خبر : 19 ژانویه 2016 | ساعت 9:38 | کد خبر: 34574 | sv233 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” فرماندارعسلویه برجام را پیروزی منطق و تدبیر عنوان کرد.نادری بخشدار

به گزارش خبرنگار “عسلویه نیوز” عبدالله نادری عصر در جلسه هماهنگی ستاد دهه فجر شهرستان ضمن تبریک به مناسبت پیروزی بزرگ هسته ای و لغو تحریم های ظالمانه علیه جمهوری اسلامی ایران، تاکید کرد: برجام سرانجام مقاومت، خردورزی ،منطق، تدبیر و اراده ملت بزرگی است که به جای خشونت جدال احسن را برگزیده است.

وی افزود: حمایت های رهبرمعظم انقلاب وتدابیرمناسب رئیس جمهوری باعث شد که این مسیر پرپیچ خم به مقصد اصلی خود که غرور و اقتدار ملی در عرصه داخلی و بین الملی بود، برسد وموجی از شادی و امیدواری در بین همه مردم ایجاد کند.

نادری با قابل تقدیر دانستن عملکرد تیم هسته ای، خاطر نشان کرد: باید قدر دان ملتی بزرگی بود که درتمامی مسائل و مشکلات ایجاد شده در طول این مدت  چون کوه محکم و استوار ایستادند، در احقاق حقوق خود ذره ای کوتاه نیامدند، تا این که این حماسه بزرگ در تاریخ کشور رقم خورد.

فرماندار عسلویه با اشاره به شرایط پسا تحریم و تاثیر آن بر شهرستان، اظهار داشت: با پایان گرفتن تحریم ها، قطب انرژی کشور شاهد تغییرات محسوس تری نسبت به سایر نقاط خواهد بود و شرایط مناسب تری در زمینه فعالیت های اقتصادی ایجاد می شود  که تاثیرات مستقیم غیر مستقیم زیادی بر فضای کسب و کار و تولید در شهرستان برجای خواهد گذاشت.

رئیس ستاد دهه فجر شهرستان در ادامه  با بیان اینکه انقلاب اسلامی منشاء و مبدا بسیاری از تحولات در دنیای اسلام و سایر ملت ها بوده است، خاطر نشان کرد: اندیشه و تفکر امام خمینی (ره) و در سایه وحدت وهمدلی ملت ایران باعث به دست آمدن این پیروزی بزرگ  شده است وامروز مردم امانت دار خوبی برای این سرمایه های گرانبها هستند.

وی با اشاره به سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و انتخابات مجلس و خبرگان رهبری،  گفت: با اتخاذ تدابیر مناسب و قابل لمس نمودن خدمات دولت با برگزاری مناسبات گوناگون و افزایش تقویت امیدواری و نشاط در جامعه ، زمینه شگل گیری انتخاباتی پرشور در اسفند امسال ایجاد شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان با اشاره به اینکه رویکرد اصلی برنامه های امسال در دهه فجر توجه به مسائل فرهنگی و اجتماعی در شهرستان است، تصریح کرد: باید تلاش شود تا زمینه های پررنگ تری از حضور جوانان، بانوان و گروهای مردم نهاد در سطح شهرستان فراهم شود.انتهای خبر/ع.ک


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ