۶۱۹ میلیارد تومان اعتبارات سفر رئیس جمهور به بوشهر تخصیص یافت
تاريخ ارسال خبر : 19 ژانویه 2016 | ساعت 15:06 | کد خبر: 34578 | sv169 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” سالاری از تامین اعتبار برای تجهیز پیست تارتان و اسکوروبرد ورزشگاه ۱۵ هزار نفری بوشهر خبر داد و گفت: پیست تارتان و اسکوربرد ورزشگاه ۱۵ هزار نفری شهر بوشهر با توافق با وزارت ورزش و جوانان به مبلغ ۴ میلیارد تومان تامین اعتبار شد.

استاندار بوشهر گفت: ۶۱۹ میلیارد تومان اعتبارات سفر رئیس جمهور به استان بوشهر تخصیص یافته و این در حالی است که عملیات اجرایی پروژه‌های این سفراز برنامه زمانبندی جلوتر هستند.

 مصطفی سالاری ظهر امروز در هشتمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان بوشهر با اشاره به پروژه‌های مصوبه سفر رئیس جمهور به بوشهر در سال گذشته اظهار داشت: پروژه‌های عمرانی مصوبه سفر رئیس جمهور به استان در سال گذشته از پیشرفت فیزیکی خوبی برخوردار است.

وی با اشاره به تلاش دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر در بهره‌برداری از این پروژه‌های زودتر از موعد مقرر افزود: ورزشگاه ۱۵ هزار نفری بوشهر از پروژه هایی است که قرار بود در سال گذشته به بهره‌برداری برسد تلاش کردیم با استفاده از اعتبارات استان در کنار اعتبارات ملی تا پایان امسال به بهره‌برداری رسانده و تکمیل کرده و در اختیار ورزشکاران استان قرار دهیم.

استاندار بوشهر با اشاره به زمان تعریف شده برای بهره‌برداری از پروژه بزرگراه برازجان به دیلم تا پایان سال آینده در طرح اولیه بیان کرد: بزرگراه برازجان به دیلم از پروژه‌هایی بود که تا پایان سال آینده طبق برنامه زمانبندی باید به بهره‌برداری می‌رسید که تلاش شده حداقل بیش از نیمی از آن را تا پایان امسال تکمیل کرده و به بهره‌برداری برسد و بخش دیگر باقیمانده نیز از برنامه زمانبندی جلوتر است.

وی اجرای عملیات پروژه‌های استان در زمینه راهها را به عنوان پروژه‌های کلیدی و مهم جلوتر از برنامه زمانبندی دانست و افزود: اجرای عملیات پروژه‌های مصوب سفر رئیس جمهور به استان بوشهر از برنامه زمانبندی جلوتر هستند و دستگاههای دولتی در تلاش هستند که این پروژه‌ها با مانعی مواجه نشود و در مدت زمان مقرر به بهره‌برداری رسیده و در اختیار مردم قرار بگیرد.

سالاری به اجرای مجموع پروژه‌هایی از محل سفر رئیس جمهور به استان با تخصیص اعتباری به مبلغ ۶۱۹ میلیارد تومان خبر داد و گفت: قرار بود برای اجرای سد خائیز و بندر لاور از محل ردیف بحران مبلغ ۵۰ میلیارد تومان تامین اعتبار شود که در هیئت دولت در نوبت تصویب قرار دارد .

وی با اشاره به تخصیص ۱۵ میلیارد تومان اعتبار به پروژه بزرگراه گناوه به دیلم گفت: علاوه بر تخصیص ۱۵ میلیارد تومان تامین اعتبار از محل مصوبات سفر رئیس جمهور به بوشهر ۱۰ میلیارد تومان نیز از محل اسناد خزانه و ۱۰ میلیارد هم به امر خرید قیر این پروژه اختصاص داده شده که در بهره‌برداری پیش از موعد مقرر این پروژه تاثیر دارد.

استاندار بوشهر از تخصیص مبلغ ۴۰ میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات ملی ماده ۱۸۰ به پروژه بزرگراه گناوه دیلم خبر داد و بیان کرد: با تخصیص شش برابر اعتبار مقرر به پروژه بزرگراه محور گناوه به دیلم نسبت به مصوبه سفر رئیس جمهور این پروژه زود تر از موعد مقرر به بهره‌برداری و در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به تعهد تامین مالی به مبلغ ۵ میلیارد تومان  به پروژه ورزشگاه ۱۵ هزار نفری بوشهر گفت: علاوه بر تخصیص اعتبار مصوبه سفر رئیس جمهور به پروژه ورزشگاه ۱۵ هزار نفری شهر بوشهر استان نیز مبلغ ۵ میلیارد تومان از اعتبارات استانی به این پروژه اختصاص داده است.

سالاری از تامین اعتبار برای  تجهیز پیست تارتان و اسکوروبرد ورزشگاه ۱۵ هزار نفری بوشهر خبر داد و گفت: پیست تارتان و اسکوربرد ورزشگاه ۱۵ هزار نفری شهر بوشهر با توافق با وزارت ورزش و جوانان به مبلغ ۴ میلیارد تومان تامین اعتبار شد.

وی با تاکید بر لزوم پیگیری اتمام و به بهره برداری رسیدن پروژه‌هایی که قرار است در دهه فجر افتتاح شوند توسط مدیران دستگاههای اجرایی بیان کرد: مدیران دستگاه‌های اجرای پیگیری کنند تا پروژه‌ها به گونه‌ای افتتاح شوند که بهره‌برداری کامل رسیده باشند و نقص و کمبود نداشته باشند.

استاندار بوشهر بر استفاده از مطالعات انجام شده در نقشه آمایش سرزمین توسط دستگاه‌های اجرای استان تاکید کرد و گفت: پروژه هایی که بر برنامه‌ها و نقشه آمایش سرزمین منطبق نباشند در استان غیر قابل اجراست.

وی با تاکید بر استقرار سامانه‌های هوشمند آمایشی  STI وgis در استان بیان کرد: اجرای نقشه مدیریتی استان مثل کاداستر و نقشه‌های آمایش سرزمین موفقیت مدیریت کلان استان را در آینده تضمین می‌کند و استفاده از این نقشه‌ها و انطباق اطلاعات مورد نیاز دستگاه‌‎های مختلف اجرایی در یک مرکز برنامه ریزی به عنوان نقشه مرجع استان در سازمان مدیریت ضروری است./ سوک


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ